آب انبار قدیمی دختر ۱۳ ساله پارسیانی را بلعید/ وقتی همکلاسی نجات غریق می شود

دختر ۱۳ ساله پارسیانی با افتادن در آب انبار، توسط همکلاسی خود نجات پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دانشگاه علمی کاربردی پارسیان همواره برگزاری برنامه‌های فرهنگی را در اولویت خود قرار داده توانسته برنامه‌های مناسبی را در جهت ترویج فرهنگ و علم به نمایش بگذارند.

با توجه به برگزاری کارگاه آموزشی نجوم در دانشگاه علمی کاربردی و شرکت تعداد زیادی از دانش آموزان در این کارگاه اما وجود آب انباری بدون حفاظ در این دانشگاه، همواره خطرآفرین بوده است.

در این میان در اتفاقی نادر یکی از دانش آموزان که با همکلاسی های خود سرگرم بازی در کنار این آب انبار بود کلیدهایش به درون آب انبار می افتد با توجه به اینکه آب انبار پر از آب بوده و روی این آب نیز لایه هایی از خاک احاطه کرده بودند این دختر نوجوان متوجه نشده به درون آب انبار سرازیر می شود.

همکلاسی های این دختر نوجوان با توجه به اینکه ترس و وحشت آنها را فرا می گیرد صحنه حادثه را ترک کرده و فرار می کنند اما یکی از دانش آموزان شجاع و دلیر با دست انداختن در آب، دختر درحال غرق را به بیرون از آب می کشد.

با توجه به اینکه دانشجویان زیادی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و رفت و آمدهای بی شماری که وجود دارد وجود یک آب انبار قدیمی بدون حفاظ می تواند خطراتی را برای دیگران نیز به وجود بیاورد.