آب رسانی به طول ۲ کیلومتر در روستای چاه مسلم به همت قرارگاه طرح تحول محلات دبیر قرارگاه طرح تحول محلات

آب رسانی به طول ۲ کیلومتر در روستای چاه مسلم به همت قرارگاه طرح تحول محلات

احمد محمدی،  دبیر قرارگاه طرح تحول محلات شهید طالبی روستای چاه مسلم از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به فعالیت های این قرارگاه اظهار کرد: قرارگاه طرح تحول محلات شهید طالبی با همکاری مردم در سطح روستا اقدامات شایان ذکر را انجام داده است که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

دبیر قرارگاه طرح تحول محلات شهید طالبی چاه مسلم با بیان اینکه این قرارگاه در مناسبت های ملی مذهبی در زیرمجموعه کار گروه فرهنگی خوش درخشیده افزود: قرارگاه شهید طالبی در سال ۹۹ با برگزاری مسابقات ورزشی ویژه نوجوانان و جوانان از قبیل : فوتسال، دو استقامت، برگزاری مسابقات نقاشی ویژه خردسالان سرگرمی و نشاط را برای مردم روستا به ارمغان آورده است.

محمدی با اشاره به فعالیت های گروه جهادی قرارگاه طرح تحول تصریح کرد: گروه جهادی فعال در  سطح روستا با همکاری بسیج سازندگی در بحث محرومیت زدایی در سطح روستا پروژه بزرگ اب رسانی فاز یک شهرک روستا به طول دو کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان را در کارنامه خود دارد. لذا تنها به این کار بسنده نکرده و به بازسازی منازل نیازمندان و پاکسازی محلات پرداخته است.

وی راه اندازی فروشگاه منصف را یک اتفاق مثبت و تاثیر گذار در روستا دانست و تاکید کرد: از زمان راه اندازی فروشگاه منصف و توزیع اقلام ضروری با قیمت مصوب دولتی مانند: روغن ، برنج، شکر، مرغ، حبوبات نیازمندها موجود در سطح روستا را شناسایی و حمایت کنیم.

عضو شورای روستای چاه مسلم برگزاری کلاس های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، رعایت نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا از مهمترین برنامه های کار گروه اجتماعی است که توانسته بنیان و چارچوب اصلی خانواده را حفظ نماید.

دبیر قرارگاه طرح تحول محلات شهید طالبی چاه مسلم با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی، در کنترل و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا توانسته موفق عمل کند خاطر نشان کرد: قرار گاه در طرح شهیدسلیمانی  با شناسایی موارد مثبت ابتلا به کوید ۱۹ آنها را در قرنطینه خانگی نگه داشت و با آموزش های لازم در جه رعایت نکات اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی به خانواده های بیماران  از ابتلا دیگر خانواده ها پیشگیری کرد.