آرامی نیز به جمع جزییات تابستانی نمایندگان پیوست / سکوت سه هفته تعطیلات ترک برداشت

به گزارش پایگاه خبری پارسیان،‌فعالیت های پنج نماینده استان هرمزگان در مجلس ان هم در تعطیلات تابستان ، تنها یک نماینده در این مدت ضمن پاسخگو بودن به سوالات مردمی در ارائه گزارش تعطیلات خود ما را همراهی کرد .

بعد از انتشار این مطلب در سایر رسانه ها ضمن استقبال دیگر نمایندگان از این موضوع بسیاری با گفتن این مطلب که” بعدا مردم را در جریان فعالیت های تابستانی قرار میدهیم ” این موضوع را به هفته های آینده موکول کردند.

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی نیز از جمله استقبال کنندگان ارائه فعالیت های خود به مردم بود که بعد از گذشت یک هفته از انتشار خبر در هرمز ، مجموعه فعالیت های خود را در سایت شخصیش منتشر کرد .

با اینکه انتشار این گزارش به نوعی عملکرد نمایندگان مجلس را نشان می دهد ، اما از منظری دیگر باید توجه داشت که پاسخگو بودن به سوالات خبرنگاران و در دسترس بودن هر مسئول می تواند از بروز شایعات و همچنین شفاف سازی در هر مسئله ای جامعه را از ایجاد تنش محافظت نماید.

آرامی شروع ارائه گزارش خود را اینگونه بیان می کند : تعطیلات 3 هفته ای مجلس از 6 شهریورماه آغاز و تا 27 این ماه ادامه داشت، اما در این مدت دیدارها، بازدیدها و نشست های مختلفی را با اهالی مناطق مختلف استان و مسئولان استانی داشتم که خلاصه ای از آن را به منظور اطلاع رسانی مردم شریف نوشته ام.

برای خواندن گزارش تعطیلات این نماینده مردم هرمزگان به قلم خودش می توانید در روی لینک زیر کلیک کنید.

گزارش آرامی از تعطیلات سه هفته ای

با اینکه دیوار سکوت و بوغ اشغال تلفن های چهار نماینده در این مدت کم ، کم با ارائه عملکردها در حال شکستن و ترک برداشتن است ، باید در نظر داشت که در گزارش قبلی مدت دیدارها در طول سه هفته به ترتیب و کاملا شفاف اورده شده است ، اما با خواندن گزارش تعطیلات این نماینده در می یابیم که تنها بخش تلاش و فعالیت ها اورده شده و از سفرهای سیاحتی ، زیارتی وی مطلع نشدیم.

ضمن استقبال از ارائه عملکرد منصور آرامی و هاشمی نخل ابراهیمی انتظار دارد دیگر نمایندگان نیز مسائل و موارد پیگیر شده در خصوص هر گونه از اتفاقات روز را با این شبکه اطلاع رسانی در میان گذاشته و گامی نوع در شفافیت زدایی و رفع مشکلات جامعه بردارند.