آغاز عملیات اجرایی سالن چند منظوره در روستای دهو میناب

 

صبح امروز هشتم اردیبهشت ماه جاری با حضور هاشمی، نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار ویژه شهرستان میناب، کلنگ سالن چندمنظوره در روستای دهو به زمین زده شد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان از میناب، غلامعلی دانشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان دراین مراسم اظهار کرد: کار […]

صبح امروز هشتم اردیبهشت ماه جاری با حضور هاشمی، نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار ویژه شهرستان میناب، کلنگ سالن چندمنظوره در روستای دهو به زمین زده شد.
به گزارش پایگاه خبری پارسیان از میناب، غلامعلی دانشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان دراین مراسم اظهار کرد: کار ساخت این سالن در زمینی به مساحت زیربنا 1152 متر، از امروز آغاز و تا 6 ماه آینده به اتمام می رسد.
وی افزود: هزینه ساخت آن 700میلیون تومان است که 50 درصد آن را اداره کل ورزش و جوانان و 50 درصد دیگر به عهده دهیاری وخیرین روستای دهو می باشد که در حال حاضر نیز مبلغ 300 میلیون تومان توسط طرح های مشارکتی زکات و خیرین جمع آوری شده است.
دانشور ادامه داد: در حال حاضر شهرستان میناب 17 سالن ورزشی چند منظوره دارد که سرانه فضای ورزشی روباز برای هر نفر 46 سانتی متر و سرگوشیده 11 سانتی متر است.

منبع هرمز