آموزش و پرورش میناب آماده استقبال از میهمانان نوروزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: این اداره آمادگی کامل برای پذیرش از مهمانان نوروزی دارد.

 به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل از هرمز، اسلامی گفت: مدارسی که از سالهای گذشته به دلیل اینکه دارای ظرفیت و تجهیزات لازم برای اسکان مهمانان نوروزی بوده اند، امسال نیز مورد استفاده قرارمی گیرند.

وی در ادامه بیان کرد: اسلامی تصریح کرد: در همین راستا تکریم از مهمانان نوروزی طی نشستی با مدیران و سرایداران مدارس، شرح وظایف آنها ارائه گردید  و طی این جلسه مقرر شد تا 20 اسفندماه کلیه مسائل مشکلاتی که ممکن است مدارس با آنها روبرو باشند از قبیل فرش مدارس آب گرمکن، آب سرد کن، روشنایی مدارس، کولرها را مورد بازبینی قرار داده و آن را به ستاد اسکان گزارش دهند.

مدیرآموزش و پرورش میناب گفت: همچنیندر راستای تکریم از مهمانان نوروزی مقرر گردید که در ورودی های شهرستان، بنرهای خوش آمدگویی و آدرس ستاد اسکان آموزش و پرورش نصب گردد تا مهمانان نوروزی به راحتی راهنمایی شوند.

اسلامی،آذین بندی و نصب بنر محیط اداره، برپایی سفره هفت سین و نمایشگاه سنتی در آموزش و پرورش را از جمله فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان برشمرد.

به گفته وی؛ در سال گذشته921 خانواده درقالب چهارهزار و991 همراه و پنج هزار 791 نفر روز درستاد اسکان فرهنگیان نوروز این شهرستان پذیرش شدند.