آیا روستای زیارت پارسیان قرنطینه است؟/ آیا مسئولین شرایط قرنطینه را بلد هستند

امروز در شرایطی که خبرها حاکی از قرنطینه روستای زیارت بود اما بویی از شرایط قرنطینه این روستا وجود نداشت.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ وضعیت ورود مسافرین و گردشگران به شهرستان پارسیان و سواحل این شهرستان به طرز عجیبی نامناسب است و هیچگونه پروتکل بهداشتی نیز رعایت نمی شود.

 

در یک سرکشی و بازدید از سواحل پارسیان خصوصا ساحل روستای زیارت می بینیم که ساحل این روستا را مسافرین، گردشگران و همچنین مردم شهرستان، قُرُق کرده اند و هیچ گونه فاصله اجتماعی و یا ماسک نیز استفاده نمی شود.

 

در یکی از خبرگزاری ها، مشاهده شد که مسئولین شهرستان روستای زیارت را قرنطینه کرده اند، آیا مسئولی به این روستا و ساحل آن هم سر کشی کرد که ببیند وضعیت فاجعه بار از آن چیزی است که فکرش را می کنند.

 

در سطح شهرستان از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد ممنوعیت تردد خودروها را اعلام نمودند و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از جریمه تردد خودروها در این ساعت خبر داد، پس از ظهر که انواع و اقسام خودروها و مسافرها و گردشگران که آزادانه وارد شهرستان می شوند و به سواحل هجوم می‌برند هیچ گونه خطری ندارند که به زعم مسیولین ستاد کرونا خودروها در این ساعت ها می توانند خطرساز باشند.

 

در زیر متن یکی از خبرگزاری ها استانی را می بینیم که با شرایط فعلی تناقض دارد؛

 

با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا در روستای زیارت شهرستان پارسیان، با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان، این روستا به طور کامل قرنطینه شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان صبح امروز(۲۴ بهمن ماه) در بازدید از مرکز کووید ۱۹ شهرستان پارسیان، با اعلام این خبر گفت: با همکاری دریابانی و نیروی انتظامی پارسیان، روستای زیارت تحت کنترل می باشد و اجازه ورود به روستاهای ساحلی از جمله زیارت داده نمی شود.

 

دکتر آمنه ماجدی عنوان کرد: در مدت قرنطینه، صیادی فقط با ارائه تست منفی امکان پذیر می‌باشد و نظارت بر افرادی که در قرنطینه می باشند نیز با همکاری بسیج افزایش پیدا کرده است.