آیت الله شاه آبادی در همایش عفاف و حجاب پارسیان:مسئولین کشته های جنگ فرهنگی را دریابند/چهارشنبه های بدون حجاب با فطرت بانوان سازگاری ندارد

آیت الله شاه آبادی رئیس مؤسسه غدیرشناسی کشور با اشاره به اینکه دشمن در جنگ فرهنگی سنگر به سنگر پیش می آید،اظهار کرد:تلفات جنگ فرهنگی زیاد است ومسئولین کشته های این جنگ را دریابند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛نمایشگاه و همایش عفاف وحجاب به همت ناحیه سپاه و به مناسبت هفته ملی عفاف وحجاب با حضور پرشور مردم و مسئولین و رئیس مؤسسه غدیرشناسی کشور در سالن 9 دی برگزار شد.

 

آیت الله سعید شاه آبادی رئیس مؤسسه غدیرشناسی کشور در همایش گفت:حجاب وعفاف با اراده انسان تحقق پیدا می کند واینکه صدها کمپین چهارشنبه های بدون حجاب هم راه اندازی شود با فطرت بانوان سازگاری ندارد.

 

آیت الله شاه آبادی حجاب را تنها متعلق به اسلام ندانست و اظهار کرد:حجاب به همه ادیان تعلق دارد وبه آن اعتقاد دارند و نسخه ای که دشمنان انسانیت برای ما پیچیده اند از بین بردن حجاب است.

 

رئیس مؤسسه غدیرشناسی هدف دشمن از ایجاد دهها وصدها شبکه تلویزیونی ماهواره ای جلوه دادن بی حیایی و بی عفتی دانست و ادامه داد:دشمن برای از بین بردن حیا وبی عفتی مردم ما خواب ها دیده و هر کاری که بتواند انجام می دهد.

 

وی به فراگیر شدن ماهواره و شبکه های آن اشاره کرد وافزود:یک روز از آمدن ماهواره چنین تعبیر می شد که دشمن بر پشت خانه هایمان آمده ولی امروز با وجود انواع گوشی ها وتبلت ها در دست کودکان و جوانان باید گفت که دشمن در دستان فرزندان ماست و باید هوشیار بود.

 

شاه آبادی با بیان اینکه دشمنان این نظام اگر می توانستند به ایران حمله کنند هیچ دریغی نمی کردند گفت:دشمن با تهدید ایران اسلامی به گزینه های روی میز هیچ غلطی نتوانسته است انجام دهد واز این به بعد هم نخواهد توانست وما روز به روز قدرتمند تر از قبل می شویم.

 

رئیس مؤسسه غدیرشناسی افزود:به برکت انقلاب اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا دنیا را فراگرفته است و ایران اسلامی همه حیثیت وآبروی استکبار را به باد داده ودشمن برای اینکه این فریاد را در ریشه خفه کند دست به هر اقدام وتهدیدی می زند.

 

وی حمله فرهنگی واعتقادی را مهم ترین حمله از سوی دشمنان این نظام دانست و تصریح کرد: دشمن در مسئله فرهنگی سنگر به سنگر و خاکریز به خاکریز پیش می آید و ما تلفات می دهیم و تا زمانی که دشمن فرهنگ،اعتقاد وباورهای ما را مورد حمله قرار دهد فکر گزینه نظامی را در سر نخواهد پروراند وباید کشته های این جنگ را دریابیم.

 

در ادامه حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان با اشاره به تصویب امربه معروف ونهی از منکر از سوی مجلس شورای اسلامی گفت:دولت اگر این قانون را ابلاغ می نمود وهمه را موظف به انجام می کرد امروز وضع فرهنگ ما بهتر از این بود.

 

حجت الاسلام میرزایی اظهار کرد:دشمن،دشمن است،آمریکا آمریکاست وباید دشمنی کند ودر راه خودش نیز به حق و جد ایستاده است و در این راه از طریق اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی تأثیر خود را برملت ایران اسلامی می گذارد.

 

وی افزود:وقتی که حس کردیم مسئولین فرهنگی جامعه که همه دغدغه خود را برای برگزاری کنسرت و یا ربنایی صرف می نمایند خود باید دست به کار شویم واین آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری بارها به آن تأکید ورزیدند.

 

امام جمعه پارسیان با بیان اینکه حجاب باید در مرحله اول در خانواده سامان یافته و سپس وارد اجتماع شود خاطرنشان کرد: خانواده اصلی ترین نقش را در تعلیم حجاب به فرزندان دارد و بعد از آن مراکز علمی عمده ترین نقش را ایفا می کنند.