ابهامات سفر استقلال به ارمنستان و لطمه‌ای که به آبی‌ها خواهد خورد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، تابستان دو سال قبل امیر قلعه‌نویی سفری دو ماهه به آمریکا داشت که این سفر دقیقا همزمان بود با یارگیری و بدنسازی استقلال در تهران. بعدها و پس از آنکه استقلال پس از دو سال متوالی جام گرفتن هیچ جامی با امیر نگرفت، منتقدان این سفر به آمریکا را مهمترین دلیل از دست رفتن جام دانستند. چرا که آماده سازی و جذب بازیکن و هماهنگی میان بازیکنان آنطور که شایسته و بایسته بود رخ نداد و حالا و مجددا در وضعیتی تقریبا مشابه سفر بی مقدمه استقلال به ارمنستان اولین ضربه ای که به خودش وارد کرد، چهل تکه شدن این تیم بود!

شش بازیکن در پرتغال (ملی پوشان) دو بازیکن در تهران (عمران زاده و کرار) و 10 بازیکن از نفرات اصلی در ارمنستان آنهم بدون حضور دکتر نوروزی و با حضور معاونین برای اخذ ویزای آمریکا به واقع استقلال را وسط لیگ در حال و هوای سفرهای نوروزی قرارداده و تمرینات این تیم را سیزده به دری کرده است. در واقع این تصمیم بسیار عجیب و غریب به نظر می رسد و شاید استقلال چوب این خوشبینی و سهل انگاری در مورد چهل تکه شدن خود را خواهد خورد.

لغو دیدار تدارکاتی با آراراتی که به نظر می رسد شروع مجدد خوبی برای بازگشت به فوتبال دارد تنها پیامدش خروج استقلال از چرخه مسابقه – تمرین- مسابقه بود و از دست دادن یک دیدار سنگین و قوی از سوی استقلالی که در تعطیلات حداقل سه بازی تدارکاتی برای بازگشت پرقدرت به لیگ لازم داشت.

آنهم در حالیکه به خودی خود هم استقلال با 6 بازیکنی که در تیم ملی دارد به معضل‌هایی بیشتر از سپاهان و فولاد و تراکتور مواجه است، حتی پرسپولیس همین حالا در کیش با تمام مهره هایش تمرین می کند و داربی را هم هدف گرفته است. اما استقلال درحال و هوای سفر به ینگه دنیاست و برای اخذ ویزا هم هزینه می کند، هم با جاماندن برخی مسئولین و بازیکنانش دچار دلخوری و ناراحتی شده است.