احتمال بازگشت رونالدو به منچستریونایتد زیاد است

کاپیتان پیشین باشگاه منچستریونایتد معتقد است بعد از خریدهای گرانقمیت تابستان اخیر منچستریونایتد اکنون احتمال بازگشت رونالدو به اولدترافورد بسیار افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، رومن کالدرون  رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید روز دوشنبه اعلام کرد رونالدو از اینکه باشگاه آنخل دی ماریا و ژابی آلونسو را فروخته ناراحت است. درحالیکه منچستریونایتد تابستان امسال بیش از 150 میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه کرد اکنون بازگشت رونالدو به اولدترافورد چندان دور از ذهن نیست.

گری نویل کاپیتان پیشین منچستریونایتد می‌گوید: با توجه به خریدهای تابستانی یونایتد مثل دی ماریا و فالکائو به نظر می‌رسد، سیاست این باشگاه برای خرید بازیکن تغییر کرده است.

نویل در ادامه افزود: رونالدو سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا را هم با رئال فتح کرد و به نظر می‌رسد دیگر موفقیتی در این تیم برای او نمانده که آن را کسب نکرده باشد. از طرفی در یک سال اخیر او بارها از اینکه دلش برای اولدترافورد و هواداران منچستریونایتد تنگ شده، صحبت کرده و بارها از علاقه‌اش به بازگشت حرف زد، بنابراین احتمال اینکه او را فصل آینده در یونایتد ببینیم بسیار بالاست.

رونالدو در 251 بازی برای رئال از سال 2009 تا به حال 256 گل به ثمر رسانده و این در حالی است که او بین سال‌های 2003 تا 2009 در 292 بازی برای منچستریونایتد 118 گل به ثمر رساند.