احمدی، روستایی بدون تلفن ثابت/ آبنمایی که چندین روز راه ارتباطی مردم را می بندد

روستای احمدی در شرق شهرستان پارسیان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند که باعث شده مردم از روستا مهاجرت کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ محمد دسترس، رئیس شورای اسلامی روستای احمدی، با اشاره به دولت الکترونیک و خدمات آن در سراسر کشور، گفت: این روستا دارای یک پست بانک بود که به علت نبود خط تلفن ثابت و اختلال اینترنت، برچیده شد.

 

وی، با اشاره به شروع مدارس و اختلال در شبکه های دیجیتال، گفت: به علت وضعیت نامناسب دیجیتال، بیشتر روزهای هفته شبکه های تلویزیونی با اختلال مواجه است و دانش آموزان برای فراگیری دروس خود به مشکل خورده اند و این خانواده ها را نگران کرده است.

 

در ادامه، موسی دسترس، دهیار روستای احمدی نیز، به وضعیت نامناسب راه ورودی روستا، اشاره و تاکید کرد: راه ورودی روستا قریب به ۳ کیلومتر طول دارد که بیش از ۲۰ سال از اولین آسفالت آن می گذرد که روستائیان را با توجه به چاله چوله شدن آن دچار دردسر کرده است.

 

وی، با توجه به وجود دو آبنما در ورودی روستا، عنوان کرد: دو آبنما حدفاصل ورودی روستا وجود دارد که هنگام بارندگی ها، رفت و آمد را به روستا دچار مشکل می کند و ارتباط با بیرون از روستا به طور‌کامل قطع می شود.

 

دهیار روستای احمدی، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته خانم بارداری در پشت این آبنما متوقف شد و امکان دسترسی به بیمارستان برای وی وجود نداشت، اینکه می گویند این خدمات برای جمعیت کم وجود نخواهد داشت پس مگر مردم این روستا جزء این دولت و کشور نیستند.

 

موسی دسترس، خاطرنشان کرد: بسیاری از خانوارهای این روستا به علت کمبود امکانات و همچنین مشکلات آبنما از این روستا مهاجرت کرده اند.

 

روستای احمدی با ۴۰ خانوار و جمعیت ۱۵۰ نفر در ۵۳ کیلومتری شرق پارسیان وجود دارد.