اختتامیه مسابقات شنا قهرمانی پارسیان+تصاویر

اختتامیه مسابقات شنا قهرمانی شهرستان پارسیان با حضور مسئولین شهرستان در سالن خیبر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛اختتامیه مسابقات شنا با معرفی نفرات برتر رده های سنی مختلف در دو بخش آقایان وبانوان هدایای خود را از مسئولین شهرستان دریافت نمودند.

 

عقیل خواجه رئیس هیئت شنا وشیرجه پارسیان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر،با بیان اینکه هم اکنون بیش از 150شناگر پسر و دختر در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان بصورت سازماندهی شده در حال فعالیت هستند اظهار کرد:امیدواریم که در آینده نزدیک همه این شناگران بتوانند با کسب مقامهای ارزشمند بر تارک ورزش استان و کشور بدرخشند.

 

خواجه گفت: ورزش به عنوان یک رویداد مهم قابل قبول و محبوب در بین جوانان بستر مناسبی برای رساندن پیام های فرهنگی در زمینه های مختلف است.

 

رئیس هیئت شنا وشیرجه پارسیان افزود: در این مراسم با دعوت از کریم باوی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و صفر کشکولی قهرمان وزنه برداری و بازیگر معروف سینما توانستیم بار دیگر هیجان و شادی را در میان ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان به وجود آوریم.

 

صفر کشکولی بازیگر سینما بعد از اتفاقات پرحاشیه در برنامه خندوانه و مجری آن رامبد جوان،شهرستان پارسیان به عنوان اولین مقصد وی لقب گرفت تا شهروندان ومسئولین شهرستان به نوعی از خدمات و افتخارات کشکولی قدردانی وحمایت کنند.

 

در این مراسم همچنین قهرمان کونگ فوی کشور به اجرای نمایش رزمی پرداخت.