اخراج قلعه‌نویی در صورت شکست در دربی!

به گزارش پایگاه خبری پارسیان منصور پورحیدری در مورد به زندان رفتن مایلی‌کهن در پی شکایت علی دایی عنوان کرد: من دوست نداشتم چنین اتفاقاتی رخ دهد. به هر حال صحبت‌هایی بین این دو نفر مطرح شد و در نهایت دادگاه هم حکم داد. این موضوع سروصدای زیادی به‌پا کرد، اما امیدوارم مشکلات این دو نفر با وساطت بزرگان فوتبال حل شود. مایلی‌کهن و دایی جزو بزرگان فوتبال ایران هستند و این ماجرا در خارج از ایران قطعا بازتاب خوبی نخواهد داشت.

او ادامه داد: اشتباهاتی از سوی طرفین انجام شد، ولی باید این مشکلات را حل کرد. همانطور که گفتم، دایی و مایلی‌کهن جزو بزرگان فوتبال ایران هستند و زحمات زیادی کشیده‌اند. واقعا دوست نداشتم چنین مسائلی را ببینم و امیدوارم هرچه زودتر این ماجرا ختم به خیر شود.

پورحیدری در مورد دربی تهران و اینکه خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند این بازی دوباره مساوی خواهد شد، عنوان کرد: نتایج دربی به هیچ عنوان سفارش‌شده نیست و هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند. مربیان هر دو تیم قطعا دوست دارند برنده این بازی باشند، ولی باید قبول کرد که ترس از باخت همیشه در دربی وجود دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درمورد این شایعه که احتمال دارد قلعه‌نویی در صورت شکست در دربی از سرمربیگری استقلال برکنار شود، گفت: اخراج قلعه‌نویی در صورت شکست استقلال در دربی کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد. وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد و در بعضی از هفته‌ها دچار مشکل می‌شود، فقط نباید یک نفر را محکوم کنیم. همه می‌دانند استقلال چه مشکلاتی داشت، اما باز هم می‌گویم که قلعه‌نویی کارش را ادامه می‌دهد و قرار نیست تغییری در کادر فنی صورت بگیرد.