ادامه اختلافات میان اصلاح‌طلبان و وزارت علوم/ واکنش دانشجویان اصلاح‌طلب به رد صلاحیت‌های وزارت علوم/ تحریم انتخابات انجمن اسلامی در دانشگاه علامه

ادامه اختلافات میان اصلاح‌طلبان و وزارت علوم/

واکنش دانشجویان اصلاح‌طلب به رد صلاحیت‌های وزارت علوم/ تحریم انتخابات انجمن اسلامی در دانشگاه علامه

واکنش دانشجویان اصلاح‌طلب به رد صلاحیت‌های وزارت علوم/ تحریم انتخابات انجمن اسلامی در دانشگاه علامه

انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه علامه در حالی برگزار شد که اعضای این انجمن برای نشان دادن اعتراض خود، این انتخابات را تحریم کرده بودند.

به گزارش خبرنگار پارسیان به نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا، انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه علامه در حالی برگزار شد که اعضای این انجمن برای نشان دادن اعتراض خود، این انتخابات را تحریم کرده بودند.

بر اساس این گزارش این تحریم در اعتراض به رد صلاحیت های صورت گرفته و بدون دلیل از سوی وزارت علوم برای کاندیداهای انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان صورت گرفته است.

این در حالی است که در برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی 11 نفر از 25 نامزد انتخاباتی رد صلاحیت شدند.

به گفته افراد رد صلاحیت شده هیچ کدام از آنها دارای مشکل آموزشی و یا انضباطی برای رد صلاحیت نیستند. با توجه به پیگیری‌هایی که این افراد برای دلایل رد صلاحیت خود داشته‌اند تا کنون هیچ‌گونه پاسخی از طرف دانشگاه دریافت نکرده‌اند.

قابل توجه است که برای برگزاری این انتخابات، تعداد اندکی فراخوان در برخی از دانشکده‌های این دانشگاه نصب شده و هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی عمومی انجام نشده است.

رد صلاحیت‌ها توسط کمیته انتخابات انجمن اسلامی اعلام شده و درمورد علت آنها هیچ‌گونه توضیحی ارائه نشده است.

سایت‌های زنجیره ای اصلاح طلبان پس از انتشار اخبار مربوط به انتخابات انجمن اسلامی از آنجا ممکن بود وجهه سیاسی اصلاح‌طلبان به هم بخورد و همچنین میان وزارت علوم و  دانشجویان اصلاح‌طلب اصطکاک به وجود بیاید، اخبار مربوط با این انتخابات را حذف و یا اصلاً پوشش ندادند.

این رد صلاحیت ها حاکی از اختلافات درونی و تفرقه هایی است که میان دانشجویان اصلاح‌طلب در تشکل ها و وزارت علوم وجود دارد.