ادعای جدید هافبک استقلال دریاره کارت معافیت

به گزارش پایگاه خبری پارسیان مهدی کریمیان در مورد اینکه امروز (چهارشنبه) به کمیسیون نظام وظیفه رفته بود تا در مورد کارت معافیت سربازی خود توضیحاتی ارائه کند، گفت: قرار شد پرونده‌ام در کمیسیون پزشکی بررسی شود و بار دیگر به نظام وظیفه مراجعه کرده و توضیحاتم را در کمیسیون پزشکی ارائه دهم.وی افزود: از مسئولان می‌خواهم مرا از بلاتکلیفی خارج کنند. با توجه به اینکه رسیدگی به پرونده زمان می‌برد، سازمان لیگ می‌تواند به صورت موقت به من اجازه بازی دهد. این کار پیش از این صورت گرفته بود و بازیکنان سربازی که وضعیت‌شان هنوز مشخص نشده بود، برای تیم‌های خود بازی می‌کردند.

هافبک استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود یکی از مسئولان تیم سپاهان به سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که کارت معافیت وی مشکل دارد، گفت: در جریان نیستم که چه کسی این ادعا را مطرح کرده و تنها در یکی از رسانه‌ها دیدم که گفتند یکی از مسئولان تیم سپاهان این ادعا را کرده است.

کریمیان با اشاره به چگونگی گرفتن کارت معافیت خود تصریح کرد: ۱۱ سال پیش زمانی که فوتبالیست نبودم، مانند مردم عادی دفترچه گرفتم و به صورت قانونی رای به معافیت من دادند. زمانی که مشمول خدمت سربازی شدم، می‌توانستم طبق قانون خدمتم را بخرم اما دفترچه گرفتم.

کریمیان با بیان اینکه کارت معافیت وی قانونی است، عنوان کرد: مشکلی در کارت معافیت سربازی من وجود ندارد و دوست دارم هر چه زودتر تکلیفم مشخص شود.