استاندار هرمزگان: آمریکا اعتبار گفتگوهای بین المللی را خدشه دار کرد/ دشمن از پیاده شدن پیام قرآنی در ایران می ترسد

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدام ناپسند آمریکا در خارج شدن از برجام، گفت: آمریکا اعتبار گفتگوهای بین المللی را خدشه دار کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ فریدون همتی، استاندار هرمزگان، در مراسم یادواره شهدای شیعه و اهل سنت پارسیان با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، اظهار کرد: اگر معلمین امروز علم و دانش را به فرزندان این مرز و بوم می آموزند و در تلاشند که مردان و زنان بزرگ به دنیا معرفی کنند، اما معلمین ایثار و استقامت شهدا هستند، شهدایی که مدرسین دانشگاه با عظمت دفاع مقدس بودند.

 

همتی، با بیان اینکه حقانیت ایران اسلامی در همه صحنه ها اثبات شده است، گفت: ملت ایران از دیرباز نشان داده که ملتی صلح طلب بوده و در مقابل متجاوز وحدت و یکپارچگی داشته که نمونه بارز آن نیز دفاع مقدس می باشد.

 

وی، با اشاره به نقش عمده کشورهای دنیا در همکاری با صدام علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هر کشوری نقشی در کمک و حمایت از صدام را برعهده داشت و پیچیده ترین سلاح ها را به میدان آوردند اما هیچ غلطی نکردند زیرا این ملت با اراده خود، خواری و ذلیلی را برای دشمن به ارمغان آوردند.

 

استاندار هرمزگان، همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، در رابطه با خروج آمریکا از مسئله برجام، عنوان کرد: آقای ترامپ کسانی هم مانند تو در راس حکومت آمریکا بودند اما امروز گمنامند و نشانی از آنها نیست و تو هم مانند آنها خواهی مرد و بدنت غذای مور و مارها خواهد شد اما نظام اسلامی با اقتدار راه خود را ادامه می دهد.

 

همتی، با قدردانی از صلابت ملت ایران نسبت به خارج شدن آمریکا از برجام، گفت: با تصمیم نسنجیده ترامپ و خروج از برجام هیچ اتفاقی در ایران نیفتاده و نخواهد افتاد زیرا این مردم بارها مشکلات و سختی ها را پشت سرگذاشته اند و این تصمیم ناصحیح، آمریکا را تحقیر و آنها را فاقد قدرت تصمیم گیری نشان داد.

 

وی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و آرامش جهانی است، عنوان کرد: ملت ایران هنوز زخم هشت سال دفاع مقدس، تروریست ها و منافقین را بر بدن دارد، این کشور اهل جنگ نیست اما در دفاع محکم و مانند کوه استوار خواهد بود.

 

استاندار هرمزگان، با اشاره به اینکه آمریکا اعتبار گفتگوهای بین المللی را زیر سوال برده است، اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی ها در مسئله برجام همواره در پی این بودند که فضایی از تردید را به جهانیان نشان دهند و به هیچ عنوان اهل تعامل و گفتگو نیز نیستند.

 

همتی، با اشاره به اینکه دشمن از پیام های قرآنی می ترسد، افزود: پیام انقلاب اسلامی به جان های مختلف در دنیا رسیده و جان ها را زنده کرده است.

 

نماینده عالی دولت در هرمزگان، خطاب به همه مسئولان در خصوص حمایت از تولید ایرانی گفت: همه باید با تلاش شبانه روزی و ارتقاء تولید ایرانی نیازهای خود را تولید و کالاهای داخلی را روانه بازار کنند، از این رو بنر شیوء آباد خواهد شد تا از این مرز، جبهه جدیدی برای کالاهای داخلی باز شود.

 

وی، منطقه ویژه صنایع انرژی بر در پارسیان را نگین ایران خواند و تأکید کرد: با سرعت و پیشرفت خوب، پای تمدن صنعتی در شهرستان پارسیان به مانند عسلویه در حال شکل گیری است که برآوردها از ایجاد 60 هزار شغل در این منطقه می باشد.