استاندار هرمزگان: منطقه ویژه در حوزه اجتماعی خدمات رسانی کند/ غرب هرمزگان به سرعت در حال پیشرفت است

استاندار هرمزگان با حضور در غربی ترین نقطه هرمزگان ۱۳ پروژه عمرانی را افتتاح و کلنگ زنی کرد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ استاندار هرمزگان به همراه برخی مدیران استانی و فرماندار و مسئولین شهرستان پارسیان، ۱۳ پروژه عمرانی را در پارسیان افتتاح و کلنگ زنی کرد.

 

فریدون همتی، استاندار هرمزگان، با اشاره به پروژه های افتتاحی، گفت: ۵ پروژه شاخص با بیش از ۲۹ میلیون تومان افتتاح شد که برجسته ترین آنها استادیوم ورزشی شهرداری پارسیان با اعتبار ۳ میلیارد تومان، توسعه معابر شهر دشتی با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، مدرسه ۱۰ کلاسه شهر کوشکنار به مساحت ۱۷۵۰ مترمربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، گلخانه۳ هکتاری روستای بوچیر با اعتبار ۹ میلیارد تومان و دبستان ۶ کلاسه روستای بوچیر به مساحت ۴۱۳ مترمربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

وی، همچنین به پروژه های در حال احداث اشاره و گفت: بارید از وردی شهر پارسیان، بازدید از بزرگترین سردخانه در حال ساخت غرب هرمزگان و چهار راه روستای خلف و اتوبان در حال ساخت پارسیان _ساحل، از‌جمله این پروژه ها بود.

 

استاندار هرمزگان، در ادامه با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، ۸ پروژه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و عنوان کرد: عملیات اجرایی این ۸ پروژه انجام شد، اسکله ۷ در حال آماده شدن و اسکله ۸ در حال پیشرفت خوبی است و اسکله ۵ نیز سال گذشته بهره برداری رسید و دو کشتی در آن پهلو گرفته است .

 

استاندار هرمزگان، با بیان اینکه غرب هرمزگان به سرعت در حال پیشرفت است و آینده خوبی دارد، تاکید کرد: ۵ پتروشیمی در حال تسطیح و آماده شدن می باشد، ۲ مجموعه فولادی آماده بهره برداری و واردات و صادرات، نیروگاه و اب شیرین کن و آلومینیا و…. در حال فعالیت می باشد.

 

همتی، در پایان خطاب به مدیران منطقه ویژه، خاطرنشان کرد: پیمانکاران پروژه های بزرگی در منطقه در دست گرفته اند که می طلبد خدمات اجتماعی و برخی زیرساخت ها را در سطح شهرستان پارسیان انجام دهند.