استقلال را ببریم قهرمان می‌شویم

به گزارش پایگاه خبری پارسیان احمد آل‌نعمه در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: در دیدار با پیکان و قبل از بازی بود که در حال گرم کردن بودم که متأسفانه دچار مصدومیت شدم اما اکنون شرایطم بهتر شده و از این هفته تمریناتم را آغاز می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا می‌تواند تیمش را در بازی با استقلال همراهی کند یا نه، گفت: همان طور که گفتم می‌توانم در تمرینات حاضر شوم و برای بازی با استقلال مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارم اما نمی‌توانم بازی کنم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: مطمئناً سرمربی تیم چون چند وقت از تمرینات دور بوده‌ام و تازه دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته‌ام از من استفاده نخواهد کرد و اگر با این شرایط بازی کنم امکان دارد دوباره مصدوم شوم.

آل‌نعمه در خصوص اینکه تیمش می‌تواند قهرمانی نیم فصل را به دست بیاورد یا نه، اظهار داشت: خوشبختانه بازی با گسترش‌فولاد را توانستیم به خوبی پشت سر بگذاریم و ۳ امتیاز از دربی گرفتیم. اگر بتوانیم در بازی با استقلال هم موفق شویم ۱۰۰ درصد قهرمان نیم فصل خواهیم شد، البته کسب قهرمانی در نیم فصل جام ندارد اما مطمئناً می‌تواند روحیه تیم را ارتقا دهد تا در نیم فصل دوم برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر تلاش کنیم.