اظهارات و حرکات عجیب برخی از سیاست مداران در مجامع عمومی+عکس

در طول تاریخ شاهد سخنرانی‌ها و اظهار نظرات عجیب و گا‌ها مضحک برخی سیاستمداران هستیم که البته بعضا با هدف خاصی مطرح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل ازدانا به نقل از باشگاه خبرنگاران،در طول تاریخ شاهد سخنرانی‌ها و اظهار نظرات عجیب و گا‌ها مضحک برخی سیاستمداران هستیم که البته بعضا با هدف خاصی مطرح می‌شود.
بنیامین نتانیاهو

از طلایه‌ داران اظهار نظرات عجیب و قریب «نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

«بنیامین نتانیاهو» در سخنرانی مجمع عمومی سال ۲۰۱۲ با نشان دادن طرحی از یک بمب و کشیدن خط قرمز بر روی آن خطاب به برنامه هسته‌ای ایران اوج ذوق هنری خود را نشان حضار داد و تلاش کرد نگرانی‌هایش را از فعالیت‌های هسته‌ای تهران به کشورهای مختلف حاضر در شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل نشان دهد، این اقدام وی با انتقادهای فراوانی مواجه شد و رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی تصاویر طنزی از این اقدام نتانیاهو منتشر کردند.

در حالی که حاضرین در سالن از نقاشی کارتونی وی شکه شده بودند، گفت: «تعیین خط قرمز به جنگ نمی‌انجامد، بلکه باعث جلوگیری از بروز یک جنگ احتمالی می‌شود. هیچ چیزی بیشتر از یک ایران اتمی جامعه جهانی را به خطر نمی‌اندازد.»

گفتنی است که هیچ چیز دنیارا جز صد‌ها کلاهک هسته‌ای و جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی دنیا را به خطر نخواهد انداخت.

نتانیاهو و شلوار ایرانی‌ها

نتانیاهو در مصاحبه خود با بی‌بی سی با اشاره به انتخابات ایران عنوان کرد: این انتخابات آزاد نبوده، چراکه ۷۰۰ نفر در آن کاندید شدند اما تنها صلاحیت یک درصد از آن‌ها تائید شده است. وی ادامه داد: این اسمش دموکراسی نیست. من فکر می‌کنم اگر مردم ایران آزاد بودند، شلوار جین می‌پوشیدند، به موسیقی غربی گوش می‌دادند و انتخاباتی آزاد داشتند.

فلسطین را لوس نکنید!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه نسبت به تمایل مسئولان فلسطین برای تحقق صلح تردید دارد، گفت: جامعه بین‌الملل تا ابد نمی‌تواند فلسطینی‌ها را لوس و نازپرورده کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سندیکای یهودی در آمریکای شمالی از نحوه تعامل جامعه بین‌الملل با فلسطینی‌ها انتقاد و اعلام کرد: نمی‌شود که جامعه بین‌المللل تا ابد به نازپرورده کردن فلسطینی‌ها ادامه دهد.

وی تصریح کرد: اگر فلسطینی‌ها از ما انتظار دارند که کشور فلسطین برای مردم فلسطین را به رسمیت بشناسیم، باید آن‌ها نیز کشور یهود برای یهودیان را به رسمیت بشناسند.

آری نتانیاهو راست می‌گوید همگان باید دست نگه دارند چون او دست نوازش مرگ بر فلسطینیان می‌کشد! نمردیم و معنای نازپروردگی را فهمیدیم؛ نازپروردگی یعنی آوارگی، اسارت، فلسطینیان را لوس نکنید تا نتانیاهو به جنایاتش برسد.

سخنرانی 4 ساعت رهبر کوبا در مجمع عمومی سازمان ملل

“فیدل کاسترو” رهبر کوبا در سال ۱۹۶۰ در مجمع عمومی سازمان ملل یکی دیگر از شگفتی‌ها را رقم زد و به مدت ۴ ساعت و نیم سخنرانی کرد. این در حالی است که مدت سخنرانی در این مکان تنها ۱۵ دقیقه است.

نتانیاهو بشین و خفه شو!

رئیس‌ سابق دیوان عالی رژیم صهیونیستی و رئیس کمیته تحقیق جنگ ۳۳ روزه، در مصاحبه با رادیو رژیم صهیونیستی شدید‌ترین انتقادات خود را متوجه نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی کرد.

«الیاهو وینوگراد» از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «ایهود باراک» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی، به دلیل عنوان کردن اظهارات «غیرمسئولانه» مبنی بر حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران به شدت انتقاد کرد.

وینوگراد یکی از شخصیت‌های بسیار مشهور اسرائیلی‌ها به شمار می‌رود. وی در سال ۲۰۰۸ رئیس کمیته تحقیق رژیم‌صهیونیستی در مورد جنگ ۳۳ روزه با حزب‌الله بود. او در گزارشی که به «گزارش وینوگراد» معروف شد، از کابینه وقت رژیم به دلیل عدم آمادگی ارتش انتقاد کرده و رسما اعلام کرد که اسرائیل چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحا%D