افتتاح اولین نمایشگاه مشاغل بانوان هنرمند پارسیان/ صنعتگران پارسیانی بدون مدیر می درخشند

اولین نمایشگاه مشاغل بانوان هنرمند پارسیان با حضور پرشور بانوان صنعتگر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ اولین نمایشگاه مشاغل بانوان هنرمند پارسیان با شرکت پرشور بانوان صنعتگر و با حضور مسئولین شهرستان در سالن ۹ دی سپاه افتتاح شد.

 

بانوان صنعتگر پارسیان که چندین ماه بدون مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خودجوش به برگزاری نمایشگاه و برنامه های خود می‌پردازند و با این نمایشگاه زیبا یک بار دیگر از هنر ناب پارسیانی خود رونمایی کردند و مسئولین شهرستان را غافلگیر و مسئولین گردشگری هرمزگان را شرمسار.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، گفت: انتظار این همه هنر را از بانوان پارسیانی نداشتم و با دیدن این نمایشگاه به وجد آمدم و واقعا خوشحالم از این همه ذوق و استعداد.

 

فرماندار پارسیان، افزود: با حمایت از بانوان هنرمند پارسیان زمینه حضور آنها را در نمایشگاه های داخلی و بین المللی فراهم خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم این محصولات تولیدی را به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر نماییم.

 

فاطمه متوکل، مسئول برگزاری نمایشگاه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی بانوان صنعتگر معرفی کرد و گفت: تعداد زیادی از بانوان در سطح شهرستان هنرمند بودند اما شناخته شده نبودند که با این اقدام آنها را به صحنه آوردیم تا بتوانیم هنر پارسیان را به اقصی نقاط کشور معرفی کنیم.

 

وی، شرکت کنندگان در این نمایشگاه را بیش از ۶۰ نفر‌ دانست و تصریح کرد: تولید صابون و کرم گیاهی، رزین، عروسک سازی، ساخت استند وگیفت، عروسک وتل سر، بدلیجات، فرآورده های ارده ای، ویترای روی شیشه وسرامیک، وبان و گل دوزی، فروش پوشاک، آشپزی، ترشیجات، گیفت واستند، تراریوم، قنادی، زیورآلات، نقاشی، حصیربافی، صنایع دستی و … جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه می‌باشد.