افتتاح قرارگاه رسانه ای راهیان نور در اهواز

قرارگاه رسانه ای راهیان نور صبح امروز با حضور نماینده دولت در ستاد مرکزی راهیان نور و همچنین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل از دانا دانا به نقل از رهیاب نیوز، رهیاب نیوز،قرارگاه رسانه ای راهیان نور صبح امروز با حضور نماینده دولت در ستاد مرکزی راهیان نور و همچنین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افتتاح شد.

در این برنامه حسام الدین آشنا نماینده دولت در ستاد مرکزی راهیان نور افتتاح قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور را نقطه عطفی برای اطلاع رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف سفر راهیان نور عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها باید بتوانند اخبار و گزارشات خوبی را از کسانی که به جای سفر به خارج از کشور مانند ترکیه و دبی، مناطق عملیاتی و یادمان‌ها را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند پوشش دهند.
همچنین عاطفی رئیس سازمان بسیج رسانه طی صحبت هایی گفت:طرح راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در کشور از حدود یک ماه پیش آغاز شد تا با راه‌اندازی آن بتوانیم به خوبی اخبار راهیان نور و حرکت عظیم آن‌ها به خصوص در روزهای نخست سال را پوشش دهیم.
وی اضافه کرد:در سال 93 بیش از 300 نفر در خوزستان از طریق سازمان بسیج رسانه استان دوره خبرنگاری در بحران و خبرنگار پژوهشگر را آموزش می‌ببینند و از این طریق خبرنگارانی را به سایر رسانه‌های کشوری تزریق می‌کنیم تا بتوانیم قدم‌های مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برداشته باشیم.

گفتنی است این قرارگاه از امروز موضوع پوشش رسانه ای برنامه راهیان نور را آغاز کرده است.