افتتاح مرکز عرضه محصولات کشاورزی سالم در پارسیان/ قیمت مرغ 900 تومان کاهش یافت

به مناسبت دهمین روز از دهه مبارک فجر، مرکز عرضه محصولات کشاورزی با اولویت محصول سالم، با حضور مسئولین شهرستان پارسیان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ 5 غرفه عرضه محصولات کشاورزی بومی و محلی با اولویت محصول سالم در پارسیان افتتاح شد.

 

یعقوب دلدار مدیر جهاد کشاورزی پارسیان در آئین افتتاح این غرفه ها، اظهار کرد: عرضه محصولات کشاورزی سالم به مردم، یک اقدام ارزشمند و یکی از دغدغه های جوامع مختلف است که این روزها به سموم مختلف آلوده شده و این اقدام می تواند گامی مؤثر در ترویج فرهنگ محصول کشاورزی سالم باشد.

 

دلدار، با بیان اینکه 9 محصول سبزی و صیفی، برای دریافت مجوز معرفی شده است، گفت: 8 نمونه از این محصولات گواهی محصول سالم را دریافت کرده و امروز برای عرضه در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

 

وی به محصولات برخی غرفه ها اشاره کرد و افزود: گوجه فرنگی اورگانیک، خیارسبز، نان محلی، مرغ، لبنیات سنتی، صنایع دستی و سنتی به صورت دائم عرضه می شود که قیمت مرغ در این غرفه ها 900 تومان از قیمت بازار پایین تر خواهد بود.

 

مدیر جهاد کشاورزس پارسیان خاطر نشان کرد: وجود مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی کمک شایانی به تنظیم بازار محصولات کشاورزی می‌کند و انتظار می رود فعالان این عرصه در ارائه خدمات به مردم، انصاف را به دلیل متفاوت بودن نوع خدمت کاملا رعایت کنند تا شاهد استقبال مردم از این مراکز باشیم.