افتتاح نخستین نمایندگی ایران خودرو در پارسیان/ 20 نیروی بومی صاحب شغل شدند

نخستین نمایندگی ایران خودرو با اشتغال 20 نیروی بومی در شهرستان پارسیان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو با حضور امام جمعه شهرستان، امام جمعه اهل سنت شهر، فرماندار و برخی از مسئولین و مردم افتتاح گردید .

 

محمد احمدی مسئول نمایندگی ایران خودرو در پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، این طرح با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 2500 متر مربع، 700 مترمربع محوطه کارگاهی و 900 مترمربع محوطه اداری و فروشگاه می باشد.

 

احمدی گفت: با بهره برداری از این نمایندگی برای 20 نفر از جویندگان کار دراین شهرستان به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است که با گذراندن دوره های آموزشی در تهران، آماده خدمات رسانی به شهروندان می باشند.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت برای گسترش این نمایندگی وجود دارد، تصریح کرد: در صورتی که مسئولان با ارائه تسهیلات، همکاری های لازم را انجام دهند، می توان این طرح را گسترش داد و 20 نیروی کار دیگر را صاحب شغل کرد.

 

مسئول نمایندگی ایران خودرو در پارسیان، خاطرنشان کرد: شهرستان پارسیان مدتها فاقد نمایندگی ایران خودرو بود که شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات راهی شهرستانهای همجوار می شدند که امیدواریم با افتتاح این نمایندگی، مقداری از مشکلات این شهروندان را کاهش داده باشیم.