افتتاح چهارطرح عمرانی در پنجمین روز هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون در پارسیان

DSC06867

فرماندار پارسیان ، بهره برداری از چهار پروژه عمرانی در هفته دولت اعتبار بالغ بر 3 میلیارد و 690 میلیون ریال هزینه شده است.
به گزارش خبرنگار پارسیان، افتتاح چهار طرح عمرانی در پنجمین روز هفته دولت با حضور ستاره فرماندار پارسیان و رادمهر بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان برگزارشد .
عبدالکریم ستاره فرماندار شهرستان پارسیان گفت : احداث کارگاه تولید خرپا با اعتباری بالغ بر 2میلیارد 500میلیون تومان وبا اشتغالزایی10 نفرمستقیم در مساحت یک هکتار و با زیر بنا 1200متر به بهره برداری رسید.
فرماندار پارسیان گفت : کارخانه تولید نوار آبیاری و جعبه پلاستیکی با اعتباری بالغ بر 700میلیون تومان با اشتغالزای 5 نفر و همچنین افتتاح کارگاه ساخت انواع مصنوعات چوبی با اعتباری بالغ بر 190میلیون تومان و با اشتغالزای 5 نفر و افتتاح کارگاه تولیدبلوک سبک دیواری با اعتباری بالغ بر 300میلیون تومان به بهره برداری رسید است
ستاره فرماندار پارسیان گفت: خدمات رسانی و رفع مشکلات جامعه از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: با گذشت یک سال از عمر دولت یازدهم، این دولت در خدمت رسانی به مردم مثبت عمل کرده است.
فرماندار پارسیان تصریح کرد: ایجاد فضای کسب و کار ، فعال تر شدن کارگاه های تولیدی و رونق بخش خصوصی از دیگر دستاوردهای ارزشمند دولت در یک سال اخیر است.
وی هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی اقدامات ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردم دانست.
فرماندار پارسیان گفت: با توجه به نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توانسته ایم با کمک دولت تدبیر و امید و تلاش و پیگیری دکتر جادری استاندار هرمزگان برای 20نفر از جوانان شهرستان در این هفته اشتغالزای کنیم .

DSC06935