افشارزاده: کی‌روش در جایگاهی نیست که بگوید قلعه‌نویی و درخشان در مقام مربیگری نیستند

به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده درباره موضع باشگاه استقلال نسبت به تغییر برنامه سازمان لیگ اظهار داشت: تلاش زیادی کردیم تا زمان این دیدار در تاریخ قبلی باشد اما سازمان لیگ نپذیرفت با این حال با توجه به اینکه با تغییر تاریخ این بازی، دیگر تیم ما در دوم فروردین ماه به میدان نخواهد رفت و بازیکنان و کادرفنی ما در تعطیلات می‌توانند به استراحت بپردازند، پذیرفتیم که روز جمعه به مصاف سپاهان برویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در باره مطالبات این باشگاه از سازمان لیگ گفت: متاسفانه مشکل اصلی عدم وفاداری صداوسیما به تعهدات خود نسبت به پرداخت حق پخش تلویزیونی است و سازمان لیگ نیز به دلیل اینکه تا امروز دریافتی از صدا و سیما نداشته، نتوانسته به تعهدات خود عمل کند. امیدواریم با پیگیری‌های وزیر محترم ورزش هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود و صداوسیما با پرداخت حق پخش تلویزیونی راه حیات باشگاه را مسدود نکند.

وی در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش نسبت به امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: در ابتدا باید به تیم ملی خسته نباشید بگویم. واقعا اخراج بازیکن ایران مقابل عراق ناعادلانه بود و هر چند اشتباهات داوری نیز جز لاینفک یک بازی فوتبال است و در جام جهانی نیز شاهد این اشتباهات بودیم. در ضیافت پنالتی‌ها بدشانس بودیم اما گفته‌های کی‌روش را نپسندیدم. او به عنوان یک مربی خارجی که قابل احترام است در جایگاهی قرار ندارد که بگوید مربیانی چون قلعه‌نویی و درخشان نباید در مقام مربیگری قرار بگیرند.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: قلعه‌نویی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و بیشترین افتخارات باشگاه استقلال با حضور قلعه‌نویی شکل گرفته است. نباید فضایی ایجاد شود که به مربیان زحمتکش داخلی توهین شود و از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم مقابل این حرمت‌شکنی‌ها بایستد.

مدیرعامل استقلال در پایان با اشاره به جدایی هلمکه از استقلال عنوان کرد: این بازیکن به دلیل پارگی مینیسک خارجی پای سمت راستش احتیاج به عمل جراحی دارد و بعد از عمل جراحی هم نیاز به 6 تا 7 هفته استراحت خواهد داشت و به همین دلیل بعد از توافق با یکدیگر، قرادادمان را با او فسخ کردیم.