اقتصاد مقاومتی به معنای نخوردن نیست بلکه به معنای تولید ملی است

 

فرمانده ناحیه سپاه بستک به مناسبت گرامیداشت روز بسیج سازندگی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان بستک از عرصه های و خدمات بسیج سازندگی در کشور و لزوم توجه به آن سخن گفت. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان از بستک، سرگرد حسین درویشی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان بستک ضمن گرامیداشت روز بسیج سازندگی […]

فرمانده ناحیه سپاه بستک به مناسبت گرامیداشت روز بسیج سازندگی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان بستک از عرصه های و خدمات بسیج سازندگی در کشور و لزوم توجه به آن سخن گفت.


9302191 اقتصاد مقاومتی به معنای نخوردن نیست بلکه به معنای تولید ملی است

به گزارش پایگاه خبری پارسیان از بستک، سرگرد حسین درویشی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان بستک ضمن گرامیداشت روز بسیج سازندگی که با فرمان مقام معظم رهبری در تاریخ ۷۹/۰۲/۱۷ راه اندازی گردید برشمردن عرصه های گوناگون بسیج سازندگی بر لزوم توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی در سال جاری که به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری گردیده است تاکید نمود.

وی افزود : این نهاد با هدف ارائه خدمات توسط بسیجیان باروحیه جهادی خود به عموم مردم راه اندازی گردیده است که مهمترین عرصه فعالیت بسیج سازندگی شامل بحث محرومیت زدایی و اردوهای جهادی می گردد که می توان طرح هجرت را که به همت دانش آموزان و با هدف مرمت و بازسازی مدارس انجام می گیرد را نمونه ای از آن برشمرد.

فرمانده ناحیه سپاه بستک درادامه اظهار داشت:حماسه اقتصادی که رهبری بر آن تاکید دارند با اقتصاد مقاومتی که تکیه بر تولیدات داخلی است محقق خواهد شد و این حماسه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، عزم ملی و حضور و فعالیت پررنگ مردم را جهت محقق شدن می طلبد.

 وی ادامه عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای نخوردن نیست بلکه به معنای تولید ملی و متکی نبودن به اقتصاد بیرون و واردات است چیزی که متاسفانه در خیلی از موارد اکنون وجود ندارد.

درویشی  در پایان خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی جهت راه اندازی مشاغل خانگی و با هدف اشتغال و تولید، وام هایی را در قالب اقتصاد مقاومتی در اختیار متقاضیان قرار می دهد که این وام ها مختص بسیجیان نمی باشد و عموم مردم را شامل می شودواشاره ای به نمایشگاه عکسی که به همت بسیج سازندگی ناحیه سپاه بستک در معرض دید نمازگزاران برپا شده اشاره ودرخواست بازدید مردم از آن شد.