اقتصاد مقاومتی توسعه واقعی اقتصاد است

نماینده ویژه رئیس جمهور و رییس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای محدودیت برای کسی نیست بلکه به معنای توسعه واقعی اقتصاد است.

 پورهاشمی

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، پورهاشمی امروز هشتم اسفند در جمع مردم پارسیان اظهار کرد:در بحث توسعه استان هرمزگان دولت برنامه های کلانی را در دست اقدام دارد که می توان طرح توسعه سواحل مکران را یکی از آنان بیان کرد.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: حق ملت ماست که در اقتصاد بالاترین کشور منطقه باشیم و اقتصاد مقاومتی شامل یک بخش خاصی نیست و از صنایع تولیدی در روستا شروع و تا سطح کلان جامعه باید تداوم داشته باشد.

 

مسئول مرکز توسعه مناطق محروم کشور در خصوص بحث الحاق پارسیان به فارس نیز گفت: شعار دولت دکتر روحانی قانونمندی و اعتدال گرایی است رییس جمهور و  و دولت پیام و صدای شما را دریافت نمودند و نباید با ایجاد حاشیه و جو وقت مسولان گرفته شود.

 

پورهاشمی اضافه کرد: با توجه به مسایل مملکت در این خصوص تصمیماتی  گرفته خواهد شد و اجازه دهید رییس جمهور و دولت این  موضوع را بررسی کنند .

 

وی در خصوص بیمه نامه روستایی نیز گفت: هر روستایی می تواند با پرداخت مبلغ 20 تا 70هزار تومان تا سقف صد میلیون تومان بیمه شده و دریافت و پرداخت حق بیمه نیز در خود روستاها انجام می شود.

 

نماینده رئیس جمهور از مسولان خواست این طرح را گسترش دهند و اطلاع رسانی قابل قبولی در سطح روستا ها انجام گیرد