اقشار مختلف، مردم پارسیان را به حضور در انتخابات فراخواندند/ شور وشوق مردم برای تشکیل مجلسی قوی

اقشار مختلف پارسیان با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، آنها را برای تشکیل مجلسی قوی فراخواندند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری روز جمعه دوم اسفند سال جاری برگزار می شود که حضور پرشکوه در این انتخابات می تواند بار دیگر تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند و قدرت نظام را به رخ جهانیان بکشاند.

 

در همین راستا اقشار مختلف جامعه با پیوستن به کمپین #می_آیم_چون، #مجلس_قوی ، #ایران_قوی و … نوید خلق حماسه دیگر در صحنه انتخابات را دادند.

 

شیخ صالحی، عالم اهل سنت شهرستان پارسیان با دعوت از عموم مردم برای حضوری پرشور در انتخابات گفت: امام راحل مجلس را در راس امور دانستند و همه ما برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات شرکت کنیم.

 

وی افزود: مردم شهید پرور ایران همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند بار دیگر با حضور خود در انتخابات حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

 

محمد راننده تاکسی، با دعوت مردم جهت شرکت در انتخابات، اظهار کرد: برای اینکه مجلس قوی داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم و فردی اصلح را برگزینیم.

 

مسعود، یکی از شهروندان پارسیانی نیز گفت: به همراه خانواده در انتخابات شرکت می کنم تا بتوانم نماینده ای را انتخاب کنم که از حق مردم دفاع کند و منطقه را به آبادانی برساند.

 

یکی از صیادان پارسیانی با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، عنوان کرد: برای اینکه سرنوشت خود را تعیین کنیم در انتخابات شرکت می کنیم و به جهانیان ثابت می کنیم که خودمان در سرنوشت خودمان دخالت داریم.

 

بانوی پارسیانی نیز جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات مردم را به پای صندوق های رای فراخواند.