امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان: در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش بیشتری شود/ عدالت و برابری نتیجه تبعیت از رهبر معظم انقلاب است

به مناسبت چهارمین روز از دهه مبارک فجر، مسئولین اجرایی پارسیان به دیدار امام جمعه شهرستان و امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت چهارمین روز از دهه مبارک فجر، فرماندار به همراه مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان و امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پاسیان در یکی از این دیدارها، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی هر ساله می آید تا مسئولین دستاوردها و ارزش های این انقلاب عظیم را تبیین کنند.

 

میرزایی با قدردانی از مسئولین و همچنین مدیریت مردمی در خنثی سازی فتنه اخیر، عنوان کرد: اگر این فتنه خنثی نمی شد، عواقب ناگوار آن دامن تک تک مسئولین و مردم را می گرفت که الحمدالله با حضور پرشکوه و همیشه در صحنه مردم، همه نقشه های شوم خنثی شد.

 

وی به دلایل برخی نارضایتی ها در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: برخی از این نارضایتی ها به عملکرد مسئولین و رفتارهایی که آنها می توانستند بروز دهند بر می گردد که باید همه این عوامل دچار تغییراتی شود.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان خطاب به برخی مدیران، تصریح کرد: یکی از امام جمعه هایی هستم که به طور صریح انتقاد می کنم و مسئولین انتقاد پذیری نیز داریم که می شنوند و پیگیری می کنند، اینگونه است که مطالبات مردم توجه می شود.

 

در ادامه رادمهر، فرماندار پارسیان نیز با تبریک دههف فجر انقلاب اسلامی، گفت: در بهمن 57 مردم با تعالیم دینی، همبستگی و اتحاد، یک حکومت دیکتاتوری را از بین بردند و حکومتی اسلامی را به پیروزی رساندند.

 

رادمهر، با تأکید بر مرور کارنامه انقلاب و تببین دستاوردهای آن، اظهار کرد: همه مدیران باید امروز خدمتگزاری صادقانه و بدون منت را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را به خوبی تشریح کنند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، متفاوت تر از هر انقلابی است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی قریب به چهل سال از پیروزی آن می گذرد و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می شود، اما انقلاب های دیگر کشرها چه سرانجامی یافته اند.

 

در دیداری دیگر نیز، شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، با تبریک سی و نهمین بهار انقلاب، اظهار کرد: در راستای توصیه ها و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم تا بتوانیم به خدمتگزاری و عدالت برسیم.

 

خنجی، خطاب به مسئولین اجرایی شهرستان، اضافه کرد: برای خدمتگزاری به مردم، تلاش بیشتری شود تا آنها بتوانند با آرامش و آسایش بیشتری زندگی کنند.

 

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، خاطرنشان کرد: ممکن است در ارائه خدمتگزاری نواقصی وجود داشته باشد، اما با تأسی جستن از بزرگان دین و قوانین کشور، کشور عزیز ایران را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.