امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان: میهمان نوازی از مسافران نوروزی سرلوحه قرار گیرد/ داشتن فرزند صالح ثمرا های برای آخرت است

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان با اشاره به حضور نیهمانان نوروزی در شهرستان، گفت: همگان میهمان نوازی از مسافران نوروزی را سرلوحه قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در خطبه های نخستین نماز جمعه در سال 97، اظهار کرد: داشتن فرزندان، مال و ثروت، بهره بردن از زیبایی ها و خوشحالی ها، خداوند در اختیار انسان قرار داده تا بتواند بهترین زندگی را داشته باشد و همچنین برخی از  آنها نیز به عنوان باقی الصالحات از انسان باقی بماند و حیات وی را در دنیا و آخرت به وجود می آورد.

 

شیخ خنجی، داشتن فرزند صالح را ثمره ای بزرگ برای آخرت دانست و عنوان کرد: انسان به عنوان خلیفه الهی در زمین شناخته می شود که فرزند صالح می تواند صلاح و رستگاری خود و خانواده خویش را نیز در دنیا و آخرت به همراه داشته باشد.

 

وی، خوبی ها را ملاک زندگی خود قرار دهیم زیرا انسان هر آنچه انجام می دهد و هر آنچه به او می رسد نتیجه اعمال و کارهایی است که انجام داده است و مهمتر از همه آنکه همه این فعالیت ها بر اساس گفتارهای خدا و پیامبر(ص) باشد.

 

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، افزود: هنگامی که عمر انسان به پایان می رسد، همه پرونده های او به جز در چند مورد بسته می شود که شامل اینکه سود و منفعتی به مردم برساند و علم و دانش خود را به مردم ارائه دهد.

 

شیخ احمد خنجی، در ادامه با اشاره به حضور میهمانان نوروزی در سطح شهرستان، گفت: همگان میهمان نوازی و احترام به آنها را مثل سالیان گذشته ملاک و سرلوحه قرار دهند.

 

وی با قدردانی از حضور شهروندان در نظافت عمومی شهر، عنوان کرد: با به هم ریختگی شهر، همه شهروندان و مسئولین دست به دست هم، شهر را آماده حضور میهمانان و مسافران نوروزی کردند که جای بسی قدردانی را دارد.

 

امام جمعه اهل سنت پارسیان فرهنگ مردم این شهرستان را بر نوع دوستی و میهمان نوازی دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ ما فرهنگی بر اساس نظریات و ایده های اسلامی است .