امام جمعه بندرلنگه: دانشگاه و حوزه باید در ترویج فرهنگ صحیح در تمام زمینه ها تلاش کنند

 

امام جمعه بندرلنگه:

امام جمعه بندرلنگه در جمع اعضاء هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه گفت: برای ترویج فرهنگ صحیح که مد نظر مقام معظم رهبری می باشد دانشگاه و حوزه باید تلاش نمایند. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان، آیت‌الله سید محمدجواد رکنی امروز دوشنبه در جمع اعضاء هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه طی سخنانی اظهار کرد: […]

امام جمعه بندرلنگه در جمع اعضاء هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه گفت: برای ترویج فرهنگ صحیح که مد نظر مقام معظم رهبری می باشد دانشگاه و حوزه باید تلاش نمایند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، آیت‌الله سید محمدجواد رکنی امروز دوشنبه در جمع اعضاء هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه طی سخنانی اظهار کرد: با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی را افرادی متعهد هدایت می کنند مورد حمایت ما بوده و آن را از خود می دانیم.

وی افزود: فرهنگ سرآمد همه مسائل است و تا فرهنگ در همه مقوله ها درست نشود تغییری حاصل نمی گردد. ا

مام جمعه بندرلنگه خاطر نشان کرد: فرهنگ تنها در دین خلاصه نمی شود بلکه در همه زمینه ها باید فرهنگ صحیح آن را بیاموزیم و به کار ببندیم.

وی در ادامه بیان کرد: فرهنگ کار، فرهنگ تولید، فرهنگ مصرف،فرهنگ معاشرت و نمونه های دیگر، همه و همه باید درابتدا فرهنگ سازی شوند و بعد اجرایی گردند و این امر زمانی تحقق می یابد که ما در خانواده فرهنگ سازی را به درستی پایه ریزی نماییم.

امام جمعه بندرلنگه ضمن بیان این مطلب که مردم و مسئولین در ایجاد فرهنگ صحیح باید تلاش کنند تصریح نمود: حوزه و دانشگاه در این زمینه باید در صف اول قراربگیرند و در ترویج فرهنگ صحیح و اسلامی تلاش مضاعف از خود نشان دهند.

عبدالله دن رئیس داشگاه آزاد واحد بندرلنگه نیز ضمن قدردانی از حمایتهای امام جمعه  از دانشگاه آزاد اسلامی، در سخنان خود ضمن اشاره به شعار سال گفت: فرهنگ و اقتصاد به هم متصل هستند و زیر بنای هرکار اقتصادی فرهنگ آن کار می باشد.

 وی ضمن بیان این مطلب که ملت ما ملتی وفادار به نظام و رهبری بوده و هست و هرچه داریم از خون شهدا داریم تاکید کرد: باید با تمام قوا به سمت پیشرفت و ترقی حرکت کنیم و این عزم ملی را می طلبد .

وی افزود: واحد بندرلنگه در راستای منویات رهبری حرکت خواهد نمود و برای تحقق شعار سال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع هرمز