امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان:جایگاه معلم در آموزه های دینی بسیار والاست/ بسیاری از اندیشه ها برای نابودی انسان است

امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان با اشاره به مقام و منزلت معلم، اظهار کرد: جایگاه معلم در آموزه های دینی و منظر بزرگان، جایگاهی والاست.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ شیخ حامد کامران، امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر پارسیان با تبریک هفته معلم، گفت: روز معلم روز بزرگی است و اسلام نیز به علم و قرائت و یادگیری ارزش نهاده، زیرا انسان به وسیله علم به سر منزل مقصود خود می رسد.

شیخ کامران، کلمه “اقراً” را نتیجه دانش پیامبر(ص) دانست و افزود: اهمیت این کلمه برای این است که پیامبر(ص) برای علم آموزی خود به نزد هیچ شخصی نرفت بلکه علمی خدایی یافت.

وی، ادامه داد: هر زمانی که هر معلمی بر اساس علم و متانتی که خدا در اختیار او قرار داده، تعلیم کند، او دارای ارزش واقعی معلم خواهد بود، موقعی که راه پیشرفت زندگی را بیاموزد و نردبانی را برای پیشرفت بنا نهد.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان، جایگاه معلم را در آموزه های دینی بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: در احادیث و روایات بسیاری به مقام و جایگاه والای معلم اشاره شده که هر کسی که هدایتگر است و می آموزد از هر چیزی بالاتر است.

شیخ کامران، با اشاره به اینکه بسیاری از اندیشه ها برای نابودی انسان است، تصریح کرد: زمانی که اندیشه ها و معلومات براساس فطرت پاک الهی باشد تاثیری مثبت در انسان ایجاد می کند و بسیار والاست.