امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان: تیراندازی در شهر کوشکنار محکوم است/مسئولین آرامش مردم را فراهم کنند

امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان با اشاره به تیراندازی در شهر کوشکنار و زخمی شدن تعدادی از شهروندان، ضمن محکوم کردن این حادثه، اظهار کرد: مسئولین آرامش شهروندان را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ شیخ حامد کامران امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت شهر پارسیان، اظهار کرد: برخی در طول هفته گناه انجام می دهند و این تفکر غلط را نیز در خود به وجود آورده اند که در روز جمعه با عبادت و راز و نیاز، بخشیده خواهند شد.

 

کامران گفت: خداوند متعال دین را برای ما مسلمانان طوری قرار داده است که همیشه نیکی کنیم و پاک باشیم و اینکه بعضی از روزهای سال را گرامی داشته، برای این است که ارزش والایی را برای ما در نظر گرفته است.

 

وی خطاب به افرادی که از دین آگاهی دارند، تصریح کرد: افرادی که نسبت به مسائل دینی آگاهی و دانایی کافی برخوردارند و همچنین از یک گناه نیز اطلاعات لازم را دارند، کیفر آن با فردی که اطلاعاتی ندارد فرق می کند.

 

امام  جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان در ادامه، ماههای ذی القعده، ذی الحجه، محرم و رجب را گرامی دانست و افزود: نیکی کردن و همچنین مرتکب گناه شدن در این ماهها، جندین برابر محاسبه می شود.

 

کامران در پایان ضمن محکوم کردن حادثه تیراندازی در شهر کوشکنار و زخمی شده 5 نفر از شهروندان، خاطر نشان کرد: همه ما خواهان پیگیری مسئولین هستیم تا بار دیگر آرامش و آسایش به شهر و شهروندان بازگزدد.