امام جمعه موقت پارسیان؛ انقلاب اسلامی با قیام عاشورا پیوند خورده است/ امروز ابن سعدها در مقابل نظام صف آرایی کرده اند

امام جمعه موقت پارسیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در روز عاشورا چراغ خود را روشن کرده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با قیام عاشورا پیوند خورده است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامپور، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان گفت: یکی از نکات قابل تامل که باید روی آن مانور داده شود گره خوردن انقلاب اسلامی با قیام امام حسین(ع) است.

 

غلامپور، ادامه داد: انقلاب اسلامی در روز عاشورا چراغ خود را روشن کرده است و اولین پشتوانه این انقلاب خون هایی بود که در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ ریخته شد و پایه های آن را مستحکم کرد.

 

وی، تغییر و تحولات در انقلاب اسلامی را به ضرر دشمن قلمداد و اظهار کرد: در سال ۸۸ همگان شاهد آن بودند که دشمن پیشرفت های انقلاب اسلامی را برنتابید و با بی حرمتی به ماه عزای حسینی گمان نابودی انقلاب را کرد که با حضور پرشور مردم در روز ۹ دی این رشته ها پنبه شدند و نقشه های دشمن بر ملا شد.

 

امام جمعه موقت پارسیان، با اشاره به اینکه امروز ابن سعدها در مقابل نظام صف آرایی کرده اند، تصریح کرد: امروز باید از فرصت ها استفاده کرد و محرم بهترین زمان برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام غلامپور، مذاکرات سیاسی را نتیجه بخش نخواند و تاکید کرد: صحنه های عاشورایی در یمن، فلسطین، بحرین و … چهره دشمنان پلید ما را نشان می دهد و باید مراقب بود تا در سپاه سلیمان صرد خزایی صف آرایی نکنیم.

 

وی، خطاب به مسئولان کشور در رابطه با استفاده از فرصت ها و منابع کشور، خاطرنشان کرد: کشور هلند با جمعیت ۱۶ میلیون نفری که تنها راه درآمد آن از راه کشاورزی است با جمعیت ۳ استان شمالی ما برابری میکند، میزان بارش این سه استان شمالی بیشتر از هلند است اما درآمد این کشور از کل کشور ما بیشتر است.