امام جمعه موقت پارسیان:آزاد سازی موصل فتح خرمشهری دیگر بود/جنجال سازی سیاسی در انتخاب کابینه دولت خاتمه یابد

امام جمعه موقت پارسیان با اشاره به آزادسازی موصل از چنگ تکفیری های داعش اظهار کرد:آزاد سازی موصل فتح خرمشهری دیگر بود که جبهه مقاومت در برابر استکبار به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛حجت الاسلام پولادی امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان با تأکید بر اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه گفت:امربه‌معروف و نهی از منکر از ویژگی‌های بارز جامعه اسلامی است که باید موردتوجه تمام مسئولان و مردم جامعه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام پولادی با انتقاد از برخی دولت های گذشته در اجرایی کردن مسئله امربه معرف ونهی از منکر در جامعه اظهار کرد:دولت های گذشته هر کدام به یک نحوی زیر بار فریضه امر به معروف ونهی از منکر نرفته واز اجرای آن شانه خالی کرده اند وحتی مشاهده شد که جلوی اجرای این فریضه الهی نیز گرفتند.

 

امام جمعه موقت پارسیان با تسلیت فرا رسیدن شهادت جانسوز امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد:امام صادق (ع) را امام صادق(ع) امروز به جامعه معرفی کنیم و نشود که منبر ومحافل را در اختیار کسانی قرار دهیم که اعتقاد و جرأت گفتن نداشته باشد واین یک ظلم نابخشودنی نسبت به ائمه(ع) است.

 

وی در ادامه با گرامی داشت 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی عنوان کرد: شورای نگهبان قانون اساسی یک نهاد موثر و سرنوشت ساز است که نقش مهمی در حراست از انقلاب اسلامی دارد.

 

خطیب موقت نماز جمعه پارسیان با ذکر دو هدف عمده شورای نگهبان گفت:حراست ونگهبانی از احکام اسلام وهمچنین صیانت از قانون اساسی دو هدف عمده ای است که نقش مهم شورای نگهبان را در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار می دهد.

 

حجت الاسلام پولادی آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان را خاری در چشم دشمنان اسلام  دانست و افزود:وی فردی شجاع وبی باک است که همواره یار و همراه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه موقت پارسیان آزادسازی موصل را یک فتح خرمشهری دیگر دانست و اظهار کرد:آزادسازی موصل تنها یک پاسخ دندان شکن به گروههای تکفیری و  حامیان آن در منطقه نبود بلکه پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار و اسرائیل غاصب بود.

 

وی با اشاره به مسئله پیچیده این روزهای حج اشاره و بیان کرد:دلیل اصلی بیداری اسلامی در جهان مراسم حج است،پس مطالب نشر شده در فضای مجازی مبنی براینکه به دلیل جنایات آل سعود حج ابراهیمی را تعطیل وآن را تحریم کنید وهزینه آن را برای کمک به نیازمندان خرج نمایید، یک فتنه از طرف وهابیت است و اگر راست می گویند سفرهای فساد آلودمیلیاردی به آنتالیا و آنکارا را لغو تحریم کنند.

 

خطیب موقت نماز جمعه پارسیان با انتقاد از جنجال های سیاسی در انتخاب وتشکیل کابینه دولت گفت:دولت به این جنجال ها اهمیت ندهد،مردم به شخصیتی رأی داده اند که قول حل مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی را داده است،پس برا انتخاب وزییران نیز باید از افرادی باشند از جنس مردم تا بتوانند بر سختی ها فائق آیند.

 

پولادی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را یکی از ضرورت ها دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمن به ارزش های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان ما حمله کرده است، باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود.