امام جمعه موقت پارسیان: استاندار و نماینده غرب هرمزگان یک درصد سهم آلایندگی پارسیان را پیگیری کنند/ مسئولی که می گوید مصائب اهل بیت(ع) مردم را افسرده کرده با مسائل دینی بیگانه است

امام جمعه موقت پارسیان با اشاره به عدم اختصاص سهم آلایندگی های صنایع آلاینده به شهرستان پارسیان، گفت: استاندار و نماینده غرب هرمزگان یک درصد سهم آلایندگی پارسیان را پیگیری کنند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام غلامپور، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با اشاره به وقایع دنیای امروز و تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بهترین عنصر در مقابل دشمنان، مقاومت است، مقاومت فعال، نه مقاومتی که در آن انفعال داشته باشیم و دفع کننده.

 

غلامپور، مقاومت امروز در برابر دشمنان را مقاومت آفندی ذکر کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن با تمام ادوات نظامی در مقابل ایران اسلامی صف آرایی کرده است پس باید مقاومتی آفندی داشته باشیم و آن چیزی که در بیانیه گام دوم انقلاب در کنار مقاومت قرار گرفته مسئله بصیرت و دشمن شناسی است.

 

وی، با بیان اینکه کشورهای مدافع حقوق بشر امروز کاری جز خون ریزی و مشکل تراشی در جوامع اسلامی ندارند، عنوان کرد: دست های پنهانی که پشت این قضیه وجود دارد مربوط به سازمان سیا، موساد، آمریکا و انگلیس است که هر جای دنیا بی نظمی و جنگ و خونریزی رخ می دهد دست های مخملی آنها در کار است.

 

امام جمعه موقت پارسیان، خطاب به همه مسئولین و دستگاهها در رسیدگی و خدمت رسانی به مردم، تصریح کرد: دستگاهها و مدیران انقلابی امروز حرکت خود را شروع کرده اند، قرارگاههای تحول محلات در سپاه فعالیت خود را آغاز کرده و مردم نیز در صحنه باشند تا خدمت به مردم که بزرگترین دشمنی با آمریکاست محقق شود.

 

حجت الاسلام غلامپور، با تسلیت شهادت حضرت جواد الائمه(ع)، گفت: افرادی که در زیر مجموعه نفوذ دشمن هستند مراقب باشند که صبر مردم یک حدی دارد، حق ندارند در حوزه مسائل دینی مردم ورود کنند، آن فردی که می گوید مصائب اهل بیت(ع) باعث افسردگی مردم شده است، بداند که او نسبت به مسائل دینی مردم بیگانه است.

 

وی، با خطاب به استاندار هرمزگان، نماینده غرب هرمزگان در مجلس و مسئولین شهرستانی، خاطر نشان کرد: مسئولین در جهت احقاق حقوق مردم، با جدیت بیشتری و با همکاری دستگاه حقوقی، یک دادخواست و بیانیه ای تنظیم نمایند تا ۱ درصد عوارض آلایندگی صنایع آلاینده که طبق قانون و براساس ماده ۶ برنامه ششم توسعه باید بین شهر ستان هایی که در مسیر آلایندگی قرار دارند تقسیم شود.

 

امام جمعه موقت پارسیان، گفت: آنهایی که اعتراض می کنند و خواستار سهم خوایی بیشتر هستند باید به شهرستان پارسیان بیایند و یک روز میهمان این مردم باشند و ببینند چه آلایندگی این شهرستان را فراگرفته و مردم این شهرستان چه هوایی را استشمام می کنند.