امام جمعه موقت پارسیان: اینستکس یک موضوع توخالی و در حد شعار است/ شهروندان مراقب کلاهبرداری های اینترنتی و اخلاقی باشند

امام جمعه موقت پارسیان با اشاره به مذاکرات ایران و اروپا درباره اینستکس گفت: یک موضوع توخالی و در حد شعار است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام عبداللهی، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: آنچه که در فضائل حضرت معصومه(س) است از حضرت جوادالائمه(ع) روایت است که هرکسی قبر عمه ام در قم را زیارت کند بهشت بر او واجب است.

 

عبداللهی، افزود: بانوان، دختران و نسل جوان امروز باید از خصائص و ویژگی های حضرت معصومه(س) درس بگیرند و در سبک زندگی اجتماعی خود از این الگوی نمونه استفاده نمایند.

 

وی، به دیدار کارگزاران حج تمتع با مقام معظم رهبری اشاره و به سخنان قابل تامل ایشان پرداخت و گفت: فریضه حج نمایش بندگی و نمایش خضوع در برابر خالق است و اینکه عده ای خطاب می کنند حج را سیاسی نکنید و به موضوع عبادی آن بپردازید، معنا و مفهوم درستی ندارد.

 

امام جمعه موقت پارسیان، سیاسی نکردن حج را اینگونه تبیین و تاکید کرد: ایجاد وحدت یک امری سیاسی است و دفاع و حمایت از فلسطین و مظلومان جهان نیز یک عمل و کار سیاسی به شمار می رود و حاجیانی که به حج مشرف می شوند در زمینه رفتار و کردار و گفتار باید مراقب باشند زیرا که هویت یک کشور با فرهنگ و تمدن را به دنیا نشان می دهد.

 

حجت الاسلام عبداللهی، به روزهای پایانی فرصت ۶۰ روزه جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اروپا اشاره و تصریح کرد: فرصت ۶۰ روزه جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اروپا، شانزده تیرماه به پایان می رسد، اقدام هوشمندانه ایران یک پیام مقتدرانه داشت که همه به این باور رسیده اند که موضوع اینستکس یک فرمول توخالی و در حد شعاری بیش نیست.

 

وی، خطاب به مسئولان کشور، گفت: مسئولان به این نکته توجه کنند که ما با حضور جهادی می توانیم همه تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم، همین که در حوزه دفاعی اقلامی را وارد نکردیم و امروز خودکفا شده ایم و پهباد پیشرفته دشمن را نابود می‌کنیم، پس در حوزه های دیگر نیز می توانیم موفق شویم.

 

امام جمعه موقت پارسیان، در پایان به برخی کلاهبرداری های اینترنتی در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: کلاهبرداری های اینترنتی در شهرستان زیاد شده و باید هشدارهای اداره تشخیص سایبری پلیس فتای شهرستان که می‌گویند این کلاهبرداری ها به سمت مسائل اخلاقی رفته، توجه نماییم.