امام جمعه موقت پارسیان: تاکتیک دشمن فشار برملت ایران و در نهایت تسلیم است/ تریبون مجلس باید تریبون فریاد رسی مردم باشد

امام جمعه موقت پارسیان با اشاره به دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار‌کرد: تاکتیک دشمن فشار برملت ایران و در نهایت تسلیم است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام غلامپور، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از دانشجویان و جوانان انقلابی، اظهار‌ کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب ۴۸ مرتبه به نام جوان در گام دوم انقلاب تاکید دارند، اهمیت جوان نزد ایشان را می رساند.

غلامپور، به توصیه های رهبر انقلاب به دانشجویان و جوانان اشاره و تصریح کرد: امروز رشد علمی کشور شتابان است و رشد چشمگیری نیز داشته که جوانان می بایست این عقب افتادگی در دوره پهلوی را امروز جبران نمایند.

وی، تاکتیک دشمن را فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تاکتیک دشمن فشار بر ملت ایران و در نهایت تسلیم می باشد و کدهایی نیز نفوذی های داخلی به دشمنان می دهند که این خود باعث جسورتر شدن دشمن شده است و این درحالی است که ملت با بصیرت رهبر و مقتدای خود را تنها نخواهند گذاشت.

امام جمعه موقت پارسیان، با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، تاکید کرد: کم هزینه ترین مولفه برای رویارویی با دشمنان مقاومت است و خرمشهر نمونه بارز این مقاومت بود.

حجت الاسلام غلامپور در پایان با با انتقاد از جریان سازی برخی از نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید کارنامه خود را درخشان تر کنند و تریبون مجلس نیز باید تریبون فریاد رسی مردم و مظلومان باشد نه اینکه خود را وقف جریان ها و جریان سازی ها نماید.