امام جمعه موقت پارسیان: ترامپ لاف سیاسی می زند/ بزرگترین خروجی مذاکرات هسته ای بدعهدی آمریکا بود

امام جمعه موقت پارسیان با اشاره به سخنان تهدید آمیز رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: ترامپ لاف سیاسی می زند و خروج آمریکا از برجام بدعهدی آنها را ثابت کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام غلامپور، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های نخستین نماز جمعه پارسیان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بندگی و پربرکتی است که می طلبد لحظه به لحظه این ماه را درک نماییم.

 

غلامپور، با اشاره به مهم ترین مسئله امروز دنیای رسانه بین المللی، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مهم ترین موضوعی است که رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی آن را مطرح فرمودند و چه خوب نامی بر آن نهاده شد.

 

وی، در ادامه به ۳ ضلع مهم این بیانیه اشاره و تاکید کرد: مسئله عقلی، اعتقادی و علمی مهم ترین اضلاع این بیانیه هستند که عقل حکم می کند که انسان برایورییدن به موفقیت تلاش نماید و این مسیر نیز با شناخت و تئوریزه کردن و کاربرد عملی خواهد شد و در این بیانیه به این موضوع ها کاملا پرداخته شده است.

 

امام جمعه موقت پارسیان، با بیان اینکه هر حرکتی برای در امان ماندن از ایستایی نیاز به مولفه هایی دارد، تصریح کرد: این انقلاب برای اینکه مسیر خود را با موفقیت طی کند باید در آن هدف را تعریف نماییم که زمینه سازی جهت ظهور حضرت مهدی (عج) مهم ترین هدف خواهد بود.

 

حجت الاسلام غلامپور، ادامه داد: شناسایی ابزار دیگر مولفه در امان ماندن از ایستایی انقلاب است که اشاره بیش از ۴۰ بار به کلمه جوان در بیانیه گام دوم، نشان از شناسایی ابزار است و مشخص شدن برنامه جهادی و انقلابی حرکت کردن همه مدیران و مسئولان و مردم می تواند معرف برنامه مشخص باشد.

 

خطیب موقت نماز جمعه پارسیان، سخنان ترامپ در تهدید ایران را یک لاف سیاسی دانست و تاکید کرد: حضور ناوچه های آمریکایی در خلیج فارس یک جنگ روانی است که ترامپ راه انداخته است، در موضوع سخنان نامزدهای انتخاباتی آمریکا بیشتر این سخنان حول محور مسائل ایران است و خود آنها اذعان دارند که تنها کشوری که توانسته در مقابل آنها قد علم کند ایران است.

 

امام جمعه موقت پارسیان، بزرگترین خروجی مذاکرات هسته ای را بدعهدی آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: صبر نظام اسلامی زیاد است تا جایی که دشمن از مرز بی حیایی هم عبور می کند و تحریم ها را تشدید می نماید.

 

در پایان نماز جمعه مردم روزه دار پارسیان با حضور در جوار شهدای گمنام و با سردادن شعار و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل از بیانیه شورای امنیت ملی حمایت کردند.