امام جمعه موقت پارسیان: راز محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه به مردم بود/ مسئولان پیگیر تسویه شاغلین بومی در شرکت های پارسیان باشند

امام جمعه موقت پارسیان با تبریک فرارسیدن هفته دولت، گفت: راز محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه به مردم بود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام عبداللهی، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با اشاره به دیدار اخیر دولتمردان با مقام معظم رهبری به چند محور از بیانات معظم له اشاره کرد و گفت: مسئولان قدر فرصت خدمت به مردم را بدانند و عملکرد گذشته خود را ارزیابی و نقاط قوت وضعف خود را شناسایی کنند.

 

وی، با تبریک هفته دولت خطاب به مسئولان دستگاههای اجرایی، اظهار کرد: راز محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر بین مردم را خدمت صادقانه دانست که از یاد ها نخواهندرفت.

 

عبداللهی، به کلام دیگر رهبری اشاره کرد که دولت از فرصت ۲سال باقیمانده استفاده کنید واز حاشیه هابپرهیزد وبه تولید کنندگان وبرطرف کردن مشکلات بر سر راه آنان و تولید داخل و رونق کالا نه در شعار و بخش نامه ها بلکه در عمل توجه شود.

 

استاد حوزه ودانشگاه در ادامه افزود: امروز دشمن هر نقشه و حیله ای را که می تواند حرکت انقلاب را متوقف یا به آن ضربه ای بزند بکار بسته اما راه به جایی نبرده است.

 

امام جمعه موقت پارسیان، به پیروزی قاطع ایران مقابل انگلیس در جنگ نفتکش ها گریزی زد و تاکید کرد: اقتدار نظام اسلامی سبب شد آنها تسلیم شوند و آزادی نفتکش ایرانی سیلی محکمی به آمریکا و انگلیس بود.

 

وی، ضمن تشکر از دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، تصریح کرد: اقدامات اخیر دستگاه قضایی امید آفرین بوده، امروز مبارزه با فساد وخشکاندن ریشه و عوامل آن به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و مردم خواهان هستند که دستگاه قضا به عنوان وجدان بیدار جامعه مدعی العموم مردم در مبارزه با مفاسد باشد.

 

حجت الاسلام عبداللهی، در حوزه بین الملل تثبیت اقتدار انصارالله یمن در نبرد نظامی وسیاسی را یک پیروزی بزرگ دانست و ادامه داد: امروز پهپادهای تهاجمی این جنبش توانسته تاسیسات مهم نفتی امارات وسعودی وپهپادپیشرفته ام کیو۹آمریکا را هدف قرار دهد و یک پیام مهم به متجاوزان مخابره کند و آن اینکه درصورت تداوم، حملات سخت تر خواهد بود و دوران بزن در رو گذشت ،دوران قدرتهای زورگو در منطقه تمام و الان زمان کوچ کردن آمریکا وایادی آن در خاورمیانه فرارسیده است.

 

امام جمعه موقت پارسیان، پیوستن ایران به جمع معدود کشورهای دارای فناوری ساخت و تولید سامانه موشکی غرورانگیز (باور۳۷۳)را تبریک و نشان از خودباوری ملی و اعتماد به توان داخلی و نیروی جوان متعهد و انقلابی برشمردند.

 

حجت الاسلام عبداللهی، تروریست را معضل جوامع جهانی و تهدید برضد حقوق ملت ها بیان و عنوان کرد: ۸ شهریور روز مبارزه با تروریسم و انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر است.

 

وی، در پایان از مسئولان شهرستان خصوصا مرتبطین کار و اشتغال شهرستان خواست تا پیگیر علت تسویه تعداد زیادی از شاغلین بومی در شرکت عمران ساحل شوند .