امام جمعه موقت پارسیان: نام بلوار خلیج فارس بر اساس کدام مصوبه شورای نام گذاری تغییر کرده است/ مسئولین کلنگ زنی های هفته دولت را به حال خود رها نکنند

امام جمعه موقت پارسیان با اشاره به تغییر نام بولوار خلیج فارس به صیادان خلیج فارس، اظهار کرد: نام بلوار خلیج فارس بر اساس کدام مصوبه شورای نام گذاری تغییر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ماه حزن واندوه سرور وسالارشهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)گفت: این ایام بهترین فرصت برای درک معرفت والگو برداری از قیام امام حسین(ع) است.

 

عبداللهی، نهضت کربلا را دارای عزت های بزرگ عنوان کرد و افزود: عزت فرهنگی، در عصری که حکومت بنی امیه با در اختیار داشتن دستگاههای تبلیغاتی و تهاجم گسترده علیه رقیب خود ومخدوش کردن چهره های انقلابی و…عمل می کرد امام حرکت خود را برای اصلاح وضع جامعه آغاز کردواصلاح جامعه بدون اصلاح حاکمان امکان ندارد.

 

وی ادامه داد: عزت اقتصادی؛درآن زمان اقلیتی حاکم و فرصت طلب با رانت وتبعیض سرمایه های کلان مردم را به جیب می زدندوبسیاری در سختی و تنگنامعیشت می گذراندند، اما امام حسین(ع) امد و فرمود مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

 

امام جمعه موقت پارسیان، از دوگروه تاثیر گذار در عزت اقتصادی مردم نام برد و تاکید کرد: مدیران جامعه و مردم دو گروه تاثیر گذار هستند که تنها را برون رفت از مشکلات معیشتی و اقتصادی را تقوای مدیران در تدبیر و توان داخلی و کار وخِرّد جمعی را موثر قلمداد کرد.

 

حجت الاسلام عبداللهی مهم ترین عزتی که نهضت کربلا از خود برجای گذاشت را عزت سیاسی دانست و افزود: عزت سیاسی، مهم ترین برنامه قیام امام حسین (ع) بود با وجود شرایط حساس و تهدیدات و تحریم ها و فشارهای داخلی وخارجی در رابطه با بیعت یزید، این درس برای همه زمانهاعلی الخصوص عصر حاضر است، اینکه بعضی در داخل و خارج می گویند مذاکره با امریکا همه چیز را درست می کند و وضعیت معیشت مردم بهبود می یابد وتحریم ها برداشته میشود. ابا عبدالله الحسین(ع) این گونه جواب دادند هیهات من الذله و بدانید و بدانند که دشمن دروغ می گوید.

 

وی، حضور استاندار هرمزگان در هفته دولت رامایه خیر و برکت خواند و تصریح کرد: افتتاح وگلنگ زنی پروژه های عمرانی و فرهنگی ورزشی که امیدواریم با پیگیری های فرماندار شهرستان تکمیل ودر آینده ای نزدیک تقدیم مردم پارسیان گردد.

 

امام جمعه موقت پارسیان، نسبت به حساسیت تغییر نام بلوار خلیج فارس به صیادان خلیج فارس توسط شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: خلیج فارس متعلق به همه مردم ایران زمین و مایه غرور و افتخار شهروندان پارسیان است، نامی که لرزه براندام دشمن می اندازد، براساس کدام مصوبه در کمیسیون شورای نامگذاری شهر تغییر یافته و از فرماندار محترم می خواهیم با توجه به حساسیت، موضوع را پیگیری و علت آنرا به مردم گزارش دهند.

 

وی، در پایان همچنین از شهرداری و ادارات و نهاد های شهر، هیئات مذهبی، حسینیه ها ومساجد خواستند که نسبت به سیاه پوش کردن فضای بلوار ورودی و داخلی شهر اقدام نمایند.