امام جمعه موقت پارسیان: پاسخ برخی مسئولین اجرایی به عدل الهی چیست / واداده های داخلی به غرب شعار استکبار را تکرار نکنند

امام جمعه موقت پارسیان خطاب به برخی مسئولین مسئولیت گریز، گفت: اگر قیامت برپا شود پاسخ برخی مسئولین اجرایی به عدل الهی چه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام پولادی، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های نخستین نماز جمعه سال 97، با تبریک سال نو و ماه مبارک رجب، اظهار کرد: ماه رجب ماه استغفار و راز و نیاز و همچنین، بستر و ظرفیتی مناسب جهت اینکه بندگان خدا با معبود خود خلوت کرده و مسیری جهت رسیدن به ماههای شعبان و رمضان می باشد.

 

حجت الاسلام پولادی، با اشاره به 2 ظرفیت مهم در جهان اسلام که می تواند عامل پایداری مسلمانان در برابر دنیای غرب باشد،عنوان کرد: ظرفیت عظیم حج و اقتصاد دو موضوع مهمی است که در اختیار جهان اسلام قرار گرفته و استفاده بهینه از آنها می تواند اقتدار و پایداری مسلمانان جهان را به رخ استکبار جهانی بکشاند.

 

وی، با هشدار به خاندان آل سعود در سوء استفاده از ظرفیت عظیم حج، گفت: خاندان خبیث آل سعود با وجود کلید داری کعبه و اینکه باید باعث تحکیم جهان اسلام و مستضعفین باشند، متأسفانه علیه اسلام و مسلمین، و همگام با شیطان بزرگ(آمریکا) و در مسیر بی محتوا کردن حج گام بر می دارد، استکبار جهانی نیز از سالیان طولانی پیش بینی موضوع مهم حج و اقتصاد جهان اسلام را کرده و سرمایه گذاری با برنامه ای نیز روی آنها انجام داده است.

 

امام جمعه موقت پارسیان، با اشاره به فرصت ها و نعمت های خدادی بی شمار در کشور، تصریح کرد: ذخایر نفتی و گازی، وسعت جغرافیایی، جوانان باغیرت و اهل دین و تقوا، نیروهای مسلح قدرتمند، مرزهای آبی از جمله این نعمت هاست که در شروع سال 97 این فرصت های متعدد در اختیار مسئولین اجرایی کشور قرار گرفته و ملت ایران نیز چشم انتظار مسئولین هستند تا بتوانند از این ظرفیت های بی شمار جهت رفع مشکلات، استفاده مناسب را کنند.

 

خطیب موقت نماز جمعه پارسیان، خطاب به برخی مسئولین مسئولیت گریز، اظهار کرد: اگر قیامت برپا شود در برابر عدل الهی و کوتاهی خود چه پاسخی خواهید داد، پس قدردان این همه ظرفیت مناسب در داخل کشور باشید و خود را به دنیای غرب وابسته نکنید.

 

حجت الاسلام پولادی، خاطر نشان کرد: از اوایل انقلاب تاکنون، امام راحل و مقام معظم رهبری، بر اقتصاد و توسعه آن تأکید فراوانی دارند تا اینکه وابستگی به غرب را  در پی نداشته باشد، اما اگر برخی واداده های داخلی به غرب، شعار استکبار جهانی را تکرار نمی کردند، اوضاع بهتر از این بود.