امام جمعه پارسيان:انقلاب اسلامي دست آمريكا از منافع ايران را قطع كرد/آزاد سازي موصل مقابله با داعيه داران خلافت دروغين است

امام جمعه پارسيان با اشاره به اينكه استكبار بعد از ٣٨ سال براي از بين بردن انقلاب اسلامي دست به هر جنايتي زده است گفت: انقلاب اسلامي دست آمريكا از منافع ايران را قطع كرد.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛حجت الاسلام ميرزايي امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرستان با یادآوری جنایات منافقین در دهه شصت اظهار كرد:هفته دوم تیرماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هفته ای پر حادثه است که عمدتاً استکبار جهانی به رهبری آمریکا نقش اصلی را در آن حوادث ایفا کرده است، به این منظور این هفته ،هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است.

حجت الاسلام ميرزايي با اشاره به فاجعه 7 تیر ماه و شهادت شهید بهشتی و یاران انقلاب، بمباران شیمیایی سردشت و حمله به هواپیمای مسافربری ایران از جمله جنایاتی است که هر کدام از آن ها به تنهایی آسودگی را از وجدان بشریت می رباید.

امام جمعه پارسيان افزود:تمام حوادث تروریستی مخصوصاً حمله موشکی ناو آمریکایی به مسافران مظلوم و دادن مدال افتخار به فرمانده ناو برای کشتن 290 نفر لکه ننگی شد که بر تارک جنایت پیشگان نقش بست و ادعای کذب آنها را راجع به حقوق بشر به عالم نشان داد.

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی دست آمریکا را از منافع ایران قطع کرد و به عنوان یک مانع مهم در منطقه برای آمریکا شده است لذا 38 سال است برای از بین بردن انقلاب اسلامی به هر جنایتی دست زده است اما به برکت خون شهدا بعد از هر جنایت آمریکا، ملت ایران بر اتحادشان افزوده و انقلاب در مسیر صحیح و واقعی خود قرار گرفته است.

حجت الاسلام ميرزايي با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در خطبه های عید فطر و تبیین آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمییز نه به معنای بی قانونی و طلبکار شدن مدعیان پوچ اندیش گفت:اگر با دقت به کلام رهبری عزیز توجه می شد هیچ برداشت نامناسبی پیش نمی آمد و نیازی به جنجال سازی های بیمارگونه که فقط به جهت انحراف افکار عمومی و فرصت سوزی برای خدمت است چیزی عاید آنها نمی شود.

خطیب نماز جمعه با اشاره به اهمیت مسأله قدس در کلام مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام و بیان تلاش دشمن برای ایجاد درگیری در جهان اسلام و دور کردن مسلمین از وحدت تصريح كرد:وظیفه شرعی و عقلی آحاد مسلمین مخصوصاًدولتهای اسلامی تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی تا محو کامل آن است.

ميرزايي با تبریک آزاد سازی شهر موصل بعد از سه سال اشغال توسط تکفیری ها تأكيد كرد:پیروزی جبهه مقاومت هم از لحاظ راهبردی و هم از لحاظ عقیدتی برای مقابله با داعیه داران خلافت دروغین و ساختگی بسیار ارزشمند است.

وی 12 تیر ماه مصادف با 8 شوال سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه معصومین در بقیع توسط گروه ضاله وهابیت را تسلیت و اظهار كرد:تخریب بارگاه ائمه نشانه عمق کینه و دشمنی وهابیت به اسلام ناب است و در واقع رفتار وهابیت نسخه آماده استکبار برای ایجاد اختلاف و دو دستگی در جهان اسلام برای صاف شدن جاده های چپاول برای استکبار است.

امام جمعه پارسيان از دستگاههای مسئول برای برخود با ناهنجاریهای اجتماعی از جمله بد حجابی، تکدی گران پاکستانی و بد پوششی مردان تأکید کرد:بی تفاوتی در قبال نهی از منکر عذاب الهی را دنبال دارد و نمونه آن بحران کم آبی و حوادث دلخراش است.