امام جمعه پارسيان: ايستادگي رئيس قوه قضائيه در مقابل فتنه و فساد، واكنش خصمانه دشمن را در پي داشته است/ هيچ گونه نظارتي بر قيمت ها وجود ندارد/مشكلات بهداشتي را بسيجي وار حل كنيد

امام جمعه پارسيان با اشاره به واكنش ها و تهمت هاي دشمن نسبت به رياست قوه قضائيه اظهار كرد: ايستادگي رئيس قوه قضائيه در مقابل فتنه و فساد، واكنش خصمانه دشمن را در پي داشته است.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه، با اشاره به دیدار رئیس جمهور ترکیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید معظم له به تصمیم واحد و جدی بین سه کشور ایران ، عراق و ترکیه در مقابله با طرح صهیونیستی جدا سازی اقلیم کردستان گفت: دشمنان اسلام برای امنیت اسرائیل از هیچ اقدامی فرو گذاری نمی کنند.

 

ميرزايي با اشاره به از بين رفتن داعش و شكل گيري فتنه اي جديد در منطقه اظهار كرد: با مقاومت اسلامی طومار داعش در حال جمع شدن است و طرح جدا سازی اقلیم کردستان در واقع ادامه مسیر داعش در منطقه است.

 

امام جمعه پارسيان در ادامه با تبريك هفته نیروی انتظامی تصريح كرد: پلیس نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت به عنوان اساسی ترین نیاز جامعه دارد و قدردانی از جان بر کفان نیروی انتظامی وظیفه همگانی است و مردم باید قدر این تلاش ها را بدانند.

 

وی با گرامیداشت هفته نیروی دریایی سپاه و یاد و خاطره شهید سرافراز اسلام، شهید مهدوی نماد مقاومت در برابر استکبار و آمریکاي جنایتکار عنوان كرد: نيروي دريايي سپاه، نقش بسیار مهم و تاثیر گذاري در حفظ و حراست از آب های خلیج فارس و سدی مقاوم در برابر آمریکا شده است.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به توطئه جدید ضد انقلاب در تخریب رياست قوه قضائیه گفت: ایستادگی و مواضع انقلابی رئیس قوه قضائیه در مقابله با فتنه، نفوذ و فساد، این واکنش هاي خصمانه را در پی داشته است.

 

حجت الاسلام میرزایی در خصوص نگرانی مردم شهرستان، در پي تهدیدهای بهداشتی مانند کودهای غیر مجاز، دفع زباله، کشتارهای دامی و عدم نظارت بر محصولات و مواد غذایی اظهار كرد: تهدید های بهداشتی را باید بسیجی وار حل کنید و با این همه تأکیدات اسلام مبنی بر بهداشت و سلامت، باز نتوانستیم آنها را در جامعه پیاده کنیم.

 

وی قیمت لوازم پلاستیکی در شهرستان را ٣ برابر نسبت به شهرهای همجوار دانست و افزود: هیچگونه نظارتی بر قیمت ها نیست و قیمت میوه و تره بار نیز سرسام آور است و اگر در خطبه های نماز جمعه نیز مطرح شود برخی مدیران مربوطه ناراحت می شوند.

 

امام جمعه پارسيان با تشکر از زحمات شهردار سابق برای شهردار منتخب آرزوی توفیق داشت و خاطرنشان كرد: در کنار تمام مشکلات و نیاز منطقه از فرصت ها و استعدادها و ظرفیت منطقه غافل نشویم.