امام جمعه پارسيان: تأسيس دفتر حقوق بشر آمريكايي در تهران براي دفاع از جنايت هاي استكبار است/كم توجهي مسئولان به عفاف وحجاب ارزش هاي جامعه را متزلزل مي كند

امام جمعه پارسيان با اشاره به درخواست ها براي ايجاد دفتر حقوق بشر در تهران اظهار کرد: تأسيس دفتر حقوق بشر آمريكايي در تهران براي دفاع از جنايت هاي استكبار است.


به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام ميرزايي امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه و اهمیت ایشان به احیا امر به معروف و نهی از منکر و تلاش برای پرچمداری حقوق عمومی و آزادی های مشروع گفت:وقتی دشمنان انقلاب اسلامی از حربه حقوق بشر دنبال خدشه دار کردن اعتبار نظام اسلامی هستند ، رهبر انقلاب به هیچ وجه در برابر شعارهای غربی کوتاه نیامدند و از قوه قضائیه می خواهند که پرچمدار این حقوق و آزادی ها باشند و نه تابع شعارهای عوام فریبانه غربی.
حجت الاسلام ميرزايي اظهار كرد: برخی در داخل دل نگران این شبکه دروغین و حربه زنگ زده حقوق بشر در ایران هستند و در تکاپوي ایجاد دفتری در ایران هستند تا از این رهگذر به جای دفاع از تمام ظلمها و شرارتهای استکبار در رأس آنها آمریکای جنایتکار از کودتای 28 مرداد تا کشتن 299 نفر از انسانهای مظلوم اقدامات تروریستی و خلق داعش در منطقه ، دنبال دفتر حقوق بشر آمریکایی در ایران باشند.

 

امام جمعه پارسيان با تحسین اقدام مجلس در طرح دو فوریتی مقابله با تحریم های جدید آمریکا از دولتمردان به پشتوانه ملت بزرگ ایران اسلامی ، موضع قاطعانه در مقابل زیاده خواهی آمریکا را درخواست کرد.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به سالروز آغاز جنگ 33 روزه مقاومت لبنانی با رژیم غاصب صهیونیستی تصريح كرد:آن چه موجب پیروزی در آن جبهه و سایر میدان های نبرد می گردد ایمان همراه با مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن است.
 

وي با اهمیت جذب سرمایه‌های خارجی در حوزه های مختلف گفت:اصل سرمایه گذاری  و جذب سرمایه های خارجی مطلوب است اما ملاحظات اساسی است که نباید از نظر دور بماند و در غير اين صورت جز خسارت چیزی عائد ملت نمی شود.

 

امام جمعه پارسيان با تشريح قرارداد نفتي توتال افزود:اولاً واگذاری فرصتهای سرمایه‌گذاری به شرکت های خارجی مثل توتال فرانسه باید در حوزه هایی باشد که در توان شرکت های داخلی نباشد ثانیاً با هدف انتقال تکنولوژی و دارای ضمانت اجرایی تا پایان کار باشد ثالثاً در پروسه زمانی منطقی انجام شود نه آن قدر طولانی که در گذر زمان دچار چالشهایی بر ضرر ملت ایران شود.

 

ميرزايي با انتقاد از دو پدیده منفی توتال ادامه داد:تحریم های جدید اروپا علیه ایران در حین سفر وزیر امور خارجه به فرانسه و برگزار شدن شوی تبلیغاتی منافقان در فرانسه و پیام شعارهای ضد ایرانی است و با توجه به تجربه تلخ کرسنت و ادامه ابهامات فرآیند مذاکرات باید شفاف و در جهت مصلحت ملی صورت پذیرد نه این که در پوشش سرمایه گذاری اقتصادی اهداف پلید فرهنگی ، سیاسی و امنیتی دنبال گردد.

 

وی با اشاره به رفتار متعارض فرانسه بیان كرد:اگر امضا قرارداد با تأخیر انجام می شد هرگز اعلام نمی کردند که ایران به این قردارد نیاز دارد و می توان آن را یک طرفه لغو کرد.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به حادثه مسجد گوهرشاد در 21 تیر ماه و نام گذاری آن روز به نام عفاف و حجاب عنوان كرد:کم توجهی مسئولان به امر عفاف و حجاب آثار زيان باری در جامعه دارد و به تدریج بنیادهای ارزشی و اخلاقی را سست و متزلزل می کند و زمینه های انحطاط فرهنگی را ایجاد می کند و دستگاههای فرهنگی برای نهادینه کردن مقوله عفاف و حجاب درجامعه اقدام لازم را انجام دهند.

 

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به 12 تیرماه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنين با قدرداني از کشفیات مواد مخدر و مشروبات الکلی توسط  نیروهای نظامی و سپاه خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق عزم ملی می خواهد.