امام جمعه پارسيان: كشتار مسلمانان ميانمار ننگي بر پيشاني مدعيان غرب زده حقوق بشر/پيام غدير پيام امنيت و عدالت است

امام جمعه پارسيان با اشاره به كشتار بي رحمانه مسلمانان ميانمار اظهار كرد: كشتار مسلمانان و سكوت مدعيان غرب زده حقوق بشر، ننگي بر پيشاني آنها خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام ميرزايي امام جمعه شهرستان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با تبريك فرا رسيدن عید بزرگ غدير گفت: فضیلت این روز به حدی است که امام رضا(ع) فرمودند، اگر مردم فضیلت این روز را ان چنان که باید می شناختند، روزی ده بار فرشتگان با آنها مصافحه می کردند.

میرزايي با طرح سؤالی که آیا حق غدیر را به عنوان ابر حادثه تاریخ به خوبی ادا کرده ايم یا خير، افزود: اگر حقیقت و جوهره غدیر در عالم هستی جلوه گر می شد، به طور يقين هیچ انسانی با یأس و ناامیدی، خواری و ذلت و بی عدالتی زندگی نمی کرد چرا که پیام غدیر پیام عدالت و امنیت است.

وی ادامه داد: ظرفیت غدیر به اندازه ای است که تمام نیازهای بشریت را از هر قوم و آیین و نژادی که باشند را قدرت پاسخ گویی دارد، لذا غدیر به منزله نبض حیات، آدمی را به سوی پیشرفت و تعالی رهنمون می سازد.

امام جمعه پارسيان با اشاره به حوادث وحشتناک کشتار مسلمانان میانمار و سکوت مدعیان حقوق بشر تصريح كرد: این جنایت که با تحریک رژیم صهیونیستی انجام می پذیرد ننگی بر پیشانی مدعیان غرب زده حقوق بشر شده است و دولت های اسلامی به خصوص دیپلماسی انقلابی ایران برای اقدامي عاجل و کمک به مسلمانان وارد ميدان شوند.

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با رهبر معظم انقلاب، گفت: برای بیمه کردن نظام اسلامی در مقابل چالش ها و مشکلات پیش رو باید از جوانان انقلابی و تربیت شده مکتب امام و شهدایی مثل شهید حجحی استفاده کرد.

میرزایی با گرامیداشت یوم الله 17 شهریور 57، اظهار كرد: تمام حوادثی که در شهریور ماه 57 اتفاق افتاد، آمریکا با واسطه و یا بی واسطه مقصر اصلی است كه با آمدن موسي زمان، تاج و تخت فرعونيان فروپاشيد که نباید به فراموشی سپرده شود.

وي ضمن همدردی با خانواده‌های داغ دیده حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی، به مسئولان امر برای دقت و نظارت بیشتر تذکر داد.