امام جمعه پارسيان: نقطه اتصال قربان و غدير در اطاعت محض است/ فتنه هاي هاي منطقه براي ايجاد امنيت اسرائيل است

امام جمعه پارسيان با اشاره به آغاز دهه امامت و ولايت اظهار كرد: نقطه اتصال اعياد قربان و غدير در اطاعت و تبعيت محض است.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام ميرزايي، امام جمعه شهرستان در خطبه هاي نماز عید قربان، با تبريك اين عيد سعيد، عید قربان را عید بندگی و دلدادگی دانست و گفت: انسان برای رسیدن به خدا باید شیطان را کنار بزند و عید قربان این درس را می دهد که می شود با توکل بر خدا در برابر شیاطین ایستاد.

 

میرزایی با اشاره به آغاز دهه امامت و ولایت اظهار كرد: نقطه وصل قربان و غدیر در اطاعت محض است که یکی در قربانی و ديگري در تکمیل دین جلوه می کند.

 

خطیب عید قربان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج امسال در خصوص دفاع از فلسطین و قدس شریف، تصريح كرد: تمام فتنه های منطقه برای ایجاد حاشیه امنیت اسرائیل و فراموشی قدس شریف است.

 

وي با اشاره به 6 وظیفه مهم دنیای اسلام از جمله ایجاد وحدت و نفی ستیزه گری قومی و مذهبی تأکید کرد: پشت پرده همه جنایات عالم جریانت های صهیونیستی است.

 

امام جمعه شهرستان با یادآوری رهنمودهای مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ ریاست جمهوری و در دیدار هیئت دولت دوازدهم، با معظم له، آن را نقشه راه و مسیر پیشرفت و تعالی کشور دانست و مسئولان را در تبعیت از این فرمایشات فراخواند.

 

ميرزايي، با طرح این سؤال که چگونه می شود با دنیا ارتباط داشت اما زیر بار ساختارهای ساخته شده نظام سلطه نرفت، گفت: نظمی را که آمریکا در دنیا ایجاد کرده است، کارایی خود را با شکست های پیاپی سیاسی و اقتصادی و بحرانهای مالی از دست داده و تعامل با دنیا دیگر محدود به آمریکا و چند کشور غربی نمی شود.

 

وی افزود: با دیپلماسی فعال و هوشمندانه و مقتدرانه، جایگاه نظام اسلامی را می شود برجسته و در نظم جدید جهانی نيز منهای آمریکا ان را تثبیت کند.