امام جمعه پارسيان: نمايندگان خود فروخته مجلس با سلفي گرفتن حقارت خود را نشان دادند/ مدارس تخريبي جهت سلامت دانش آموزان تكميل شود

امام جمعه پارسيان با اشاره به عكس هاي سلفي برخي نمايندگان مجلس با مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا، اظهار كرد: نمايندگان خود فروخته مجلس با سلفي گرفتن حقارت خود را نشان دادند.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام ميرزايي، امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه پارسيان با اشاره به شروع کار دولت دوازدهم و با پشت سر نهادن مراسم تنفیذ و تحلیف و وارد شدن در یک دوره چهار ساله برای خدمت به مردم، اظهار كرد: چنان که بارها ریاست جمهوری مطرح نموده، فصل همدلی و خدمت در فرصتی دیگر که مردم با رأی و مقام معظم رهبری با تنفیذ به وجود آوردند، آغار گردید و با توجه به شرایط امروز منطقه و جهان و نقشه هاي پنهان و آشکار دشمنان قسم خورده ملت ایران، بیش از هر زمان انتظار می رود که از همه ظرفیت های داخلی برای پیشرفت و تعالی کشور استفاده و باعث یأس و ناامیدی معاندینی شوند که آرزوی پوچ نابودی نظام اسلامی را در سر می پرورانند.

ميرزايي گفت: تشخیص درست اوضاع و تن ندادن به فشارهای مرموز بدخواهان ملت ایران به ویژه سران فتنه اي که در مقابل ظلم و خطاهایی که در سال 88  به انقلاب اسلامی کردند و باعث خرسندی جبهه استکبار شد، رمز موفقیت دولت دوازدهم خواهد بود.

امام جمعه پارسيان افزود: مردم با بصیرت هیچ گاه انگیزه ناخالص فتنه گران را فراموش نمی کنند، که از طرفی مدعی راه امام هستند ولی هیچ عکس العملی نسبت به عبور از خطوط قرمز نظام نشان ندادند و هیچ تضمینی برای پایان دادن به شیطنت های خود علیه نظام اسلامی هم نمی دهند.

وي با اشاره به ماجرای تأسف بار سلفی حقارت چند نماینده در مجلس با فدریکا موگرینی، تصريح كرد: مردم ایران با تمام اختلاف سلیقه هایی که دارند، نسبت به این مسائلی که غرور و عزت ملی را زیر سوال می برد حساس هستند و به آسانی از آن عبور نمی کنند.

خطيب نماز جمعه پارسيان با گراميداشت یاد شهید مدافع حرم، شهید حججی، ادامه داد: شهید حججی برای مقابله با تكفيري ها و سلفی ها این گونه عزیز شد اما عده ای نماینده خود فروخته غربی با سلفی گرفتن حقارت خود را نشان دادند و اميدواريم مسئولين مجلس شوراي اسلامي در مقطع ارزیابی کابینه دولت دوازدهم از حواس پرتي بيرون آمده و این جایگاه مقدس را ترميم نمايند.

ميرزايي با اشاره به حمله وحشیانه طالبان و داعش به منطقه استراتژیک میرزا اولنگ در ولایت سر پل افغانستان، تصريح كرد: زیر بار حاکمیت داعش نرفتن جرم اين مردم بي گناه بود و این جنایت مي تواند پرده تازه ای از سناریوی دشمنان اسلام برای کشاندن جنگ به حوزه های قومی و دینی با هدف تکه تکه کردن جغرافیای جهان اسلام باشد.

امام جمعه شهرستان پارسيان، با انتقاد از عملکرد دو فوتبالیست ايراني در بازی کردن با تیم اسرائیل، ضمن محکومیت این رفتار که باعث موج خوشحالی رسانه های صهیونیستی شد، عنوان كرد: این رفتار، ضد مرام پهلوانی در ورزش بود و این دو بازيكن شریک جرم همه خیانت های رژیم صهیونیستی هستند.

وي با تبریک 23 مرداد سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر ارتش جنایتکار رژیم  مجعول صهیونیستی در جنگ 33 روزه سال 85 و نام گذاری روز مقاومت اسلامی گفت: درس جنگ 33 روزه این بود که تنها راه پیروزی مقاومت، توکل به خدا و نترسیدن از دشمن است و ملت های آزاده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار ديگر نتیجه مقاومت را دیدند که در مقابل تجاوزگر، راهی جز مقاومت نیست.

خطيب نماز جمعه پارسيان همچنين با تبریک 26 مرداد، آغاز بازگشت افتخار آفرین اولین گروه از آزادگان 8 سال دفاع مقدس به میهن اسلامي اظهار كرد: با وجود شرایط سخت اسارت، آزادگان سرافراز از اعتقادات و دلبستگی با امام و انقلاب در مقابل دشمن، ذره ای عقب نشینی نکردند.

میرزایی با توجه به شروع سال تحصیلی و تخریب برخی از مدارس خاطرنشان كرد: شورای آموزش وپرورش و کارشناسان دلسوز برای سلامت دانش آموزان فکر عاجل کنند و در کمیته برنامه ریزی هم اولویت به تکمیل و احداث مدارس باشد.