امام جمعه پارسیان آخرین نماز جمعه را اقامه کرد/ خداحافظی امام جمعه پارسیان با مردم شهرستان

امام جمعه پارسیان بعد از شش سال حضور در جایگاه امام جمعه شهرستان پارسیان امروز آخرین خطبه نماز جمعه را اقامه و با مردم شهرستان خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به شروع ماه رمضان، ماه بندگی و معنویت گفت: شایسته است عموم جامعه اسلامی با برنامه ریزی و اختصاص ساعاتی از شبانه روز هر چه بهتر و بیشتر از این ماه استفاده کنند.

 

میرزایی، با اشاره به دیدار معلمان کشور با مقام معظم رهبری و اشاره معظم له به آرایش جنگی دشمن در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فضای مجازی و تاکید بر آرایش جنگی مردم و مسئولان در مقابل دشمن، تاکید کرد: آرایش جنگی گرفتن ملزومات و شرایط خاص دارد، نخستین گام، شناخت نحوه عمل و هدف دشمن در این جنگ همه جانبه است و بدون اطلاعات روشن و درست از میدان جنگ، مقابله پر هزینه و کم بازده خواهد بود.

 

وی، در تشریح اهداف دشمن، اظهار‌کرد: هدف نهایی دشمن به ستوه در آوردن مردم ایران با فشار های اقتصادی است و در کنار آن بمباران تبلیغاتی و رسانه ای فعال است که امروز تحریم های اقتصادی ابزار سخت و عملیات رسانه ای ابزار نرم دشمن هستند.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به اینکه بارزترین سلاح نرم دشمن، فضای مجازی است، تصریح کرد: کسانی که به جنگ افزار بودن شبکه های اجتماعی تردید دارند یا خود را به خواب زده اند و اهداف دیگری در سر دارند و یا کم اطلاع هستند بدانند که حدود پنجاه میلیون ایرانی از گوشی هوشمند استفاده می کنند در حالی که بسیاری نمی دانند درست در وسط میدان جنگ واقعی هستند.

 

وی تذکر داد: اگر با قواعد میدان جنگ فضای مجازی آشنا نباشیم تبدیل به سرباز دشمن می شویم لذا سزاوار است تمام امکانات کشور برای آشنا کردن مردم و مسئولان با این میدان بسیج شوند.

 

امام جمعه پارسیان، سیل اخیر را نشان از آن دانست که جامعه آماده و مستعد به میدان آمدن است، البته آن جایی که رسالت خود را تشخیص دهد به سرعت و با همه وجود پای کار می آید.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان، از ابراز نگرانی مجدد مقام معظم رهبری در رابطه با سند خفت بار ۲۰۳۰ که مغایرت آشکار با مبانی فرهنگی و اسلامی دارد اشاره کرد و گفت: تفکری وجود دارد که تصور می کند مقاومت در برابر رویکردهای جهانی هر چند ظالمانه باشد موجب پدید آمدن مشکلات می گردد و مدعی هستند چاره ای جز همراهی با ساخت فعلی نظام بین المللی نداریم و لو سلطه آمیز باشد و تا این تفکر قدرت سیاسی را در اختیار داشته باشد همواره باید منتظر پیش آمدهایی نظیر ۲۰۳۰ را داشت.

 

ححت الاسلام میرزایی، به مناسبت ۱۸ اردیبهشت ماه سالروز خروج آمریکا از برجام و درس های پنج گانه آن، اظهار کرد: آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند و نتیجه انعطاف در مقابل دشمن زیاده خواهی آنها و تضعیف توانمندی های درون است.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با عنایت به برگزاری جشن گلریزان در هفته اول ماه مبارک رمضان گفت: تاثیرات مخرب زندان نه تنها بر زندانی و خانواده او می باشد بلکه به کل جامعه تسری پیدا می کند.

 

وی از مردم و مسئولان جهت تجدید فرهنگ کمک به هم نوع و زنده کردن نوع دوستی در این برنامه که به همت ریاست محترم دادگستری شهرستان برگزار می گردد، شرکت کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین میرزایی، ضمن تشکر از همه مردم، جوانان، مسئولان به خصوص نیروهای نظامی و انتظامی ، سپاه پاسداران، بسیج ، اعضای ستاد ، روحانیت انقلابی در برگزاری منظم نماز جمعه به‌عنوان مهمترین قرارگاه فرهنگی شهرستان، خاطرنشان کرد: این آخرین خطبه نماز جمعه بنده در این شهرستان است و از همه مردم حلالیت می طلبم و همگان را به همکاری با امام جمعه جدید دعوت می نمایم.