امام جمعه پارسیان: آغاز رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان در پارسیان/ مسئولان شهرستان تصمیمات قاطع تری را در مبارزه با بیماری کرونا اعمال کنند

امام جمعه پارسیان از آغاز رزمایش مواسات با هدف تسکین آلام هم وطنان آسیب دیده از ویروس کرونا و کمک به نیازمندان از نیمه شعبان تا عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام، بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان با تبریک میلاد فرخنده حضرت ولی عصر( ارواحنافداه)آنرا عید واقعی شیعیان نامید و گفت: اعتقاد به ظهور منجی متعلق به همه مسلمانان و ادیان مختلف و بشریت است و وجه تمایز آن با شیعه این است که ما حضرت را زنده، حاضر و ناظر بر اعمال خود می دانیم.

 

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به روز جهانی مستضعفین، این واژه قرآنی را در ادبیات امامین انقلاب برجسته دانسته و تاکید کرد: امام راحل میدان تقابل انقلاب اسلامی را از مقابله صرف و موقت با رژیم پهلوی به صف آرایی در برابر استکبار وسعت بخشیدند.

 

وی، انقلاب اسلامی، هسته های مقاومت در جهان و ایجاد حزب جهانی مستضعفان را راهبرد سه مرحله ای رهبران انقلاب اسلامی در تحقق ظهور حضرت ولی عصر(عج) دانست و تصریح کرد: امروز این راهبرد در حال تحقق است و در دهه چهارم انقلاب هسته های مقاومت سنگین ترین هزینه ها را بر استکبار تحمیل می کنند لذا این راهبرد مهم باید مورد توجه جوانان مومن و انقلابی قرار بگیرد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان، با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) این لقب را شایسته فرزندان انقلابی ملت ایران در مجموعه وزارت اطلاعات دانست و اظهار کرد: عامل پیشرفت وزارت اطلاعات ایمان قلبی و تقوا محوری در این مجموعه است.

 

امام جمعه پارسیان، به تلاش های سرویس های جاسوسی عبری، عربی و غربی برای ضربه زدن به ملت ایران اشاره کرد و با تقدیر از مجاهدت های وزارت اطلاعات در خنثی سازی این خباثت ها تاکید کرد: امروز مومن ترین، سالم ترین، مشروع ترین و مردمی ترین مجموعه اطلاعاتی و نیروهای مسلح متعلق به ملت ایران است که قطعا این نعمت بزرگ در سایه انقلاب اسلامی حاصل شده است.

 

حجت الاسلام بارانی، با تشکر از مشارکت مردم فهیم شهرستان در پویش محله مهربانی و توزیع بیش از ۱۲۰۰ سبد کالا در شب نیمه شعبان گفت: قطعا با این اقدام، قلب حضرت ولی عصر علیه السلام شاد و مردم عزیز مشمول الطاف و عنایات حضرت قرار گرفتند.

 

وی، کمک به فقرا و نیازمندان را حاصل فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ملت ایران دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان در ماه رمضان، عنوان کرد: رزمایش مواسات با هدف تسکین آلام هم وطنان آسیب دیده از ویروس کرونا، کمک به نیازمندان و امدادرسانی معیشتی از نیمه شعبان تا عید سعید فطر انجام می شود و یقین دارم باز هم مردم فهیم پارسیان جلوه های زیبایی از جامعه ی مهدوی را رقم خواهند زد.

 

امام جمعه پارسیان، شعار نه شرقی و نه غربی را از اصول مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: متاسفانه برخی غرب زدگان با حمله رسانه ای به کشورهای دیگر به دنبال فراموش شدن شعار مرگ بر آمریکا و جنایات ایالات متحده علیه ملت ایران هستند اما باید چشم باز کنند و خباثت آمریکا را در تحریم دارویی و غذایی ملت ایران در ایام مبارزه با بیماری کرونا ببینند.

 

وی، با بیام اینکه دولت آمریکا برخلاف برخی کشورها، دشمن شماره یک ملت ایران است، عنوان کرد: دشمنی آمریکایی ها نسبت به اصل جمهوری اسلامی و آرمان های اسلامی ملت ماست و تا ملت ما دست از این آرمان ها برندارد کوتاه نخواهد آمد اما کور خوانده اند و به فضل الهی با ایستادگی ملت ایران این آرزو را به گور خواهند برد.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان گفت: جلوگیری و کنترل این ویروس در گرو هماهنگی و همکاری متقابل مردم و مسئولان است و هیچگونه سهل انگاری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست و باید با درک درست بحران این مساله را مدیریت کنیم و مسئولان هم باید تصمیمات قاطع تری را اعمال کنند.

 

حجت الاسلام بارانی، خاطرنشان کرد: بیماران مبتلا به این ویروس منحوس پاره تن ما هستند و آرزوی شفای عاجل برای همه این عزیزان را داریم و باید توجه کنیم که همه ما در سلامت جامعه مسئول هستیم.