امام جمعه پارسیان: اروپا حق دخالت در امور داخلی کشور ما را ندارد

امام جمعه پارسیان
امام جمعه پارسیان گفت: اروپا حق دخالت در امور داخلی کشور ما را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان،حجت الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه های نماز جمعه این هفته نمازجمعه گفت: انسان‌های با تقوا هیچ موقعی بدون پشتبان نمی مانند. وی درادامه اشاره ای به حکمت44 نهج البلاغه کرد وافزود:حضرت علی (ع) می فرمایند هرکس این چهار خصلت را داشته باشد به سعادت می رسد. خوشا به حال کسى که به یاد معاد بود، و براى حساب کار کرد،به آنچه او را کفایت مى نمود قناعت ورزید، و با خشنودى از خدا زیست.

نماینده ولی فقیه در پارسیان در ادامه خطبه ها در خصوص قطعنامه ضدایرانی که از طرف غربی ها برعلیه ایران تصویب گردید تاکید کرد: دشمن تا امروز هرچه داشت رو کرد تا با این نظام مقابله کند این قطعنامه حاکی از همان غده های گذشته است که هر چه داشتند در توان که این کشور را تحت سلطه خود در آورند نتوانستند به همین دلیل می آیند وبر علیه این کشور قطعنامه تصویب می کنند.

امام جمعه پارسیان بیان کرد: در این موقعیتی که اروپا ضعیف ترین زمان حیات خودش را طی می کند این قطعنامه خیلی جای سوال دارد.

میرزایی تصریح کرد :اروپا حق دخالت در امور داخلی کشور ما راندارد وما هم اجازه هیچ گونه دخالتی به غربی ها در امور کشو نمی دهیم وبدانند که مردم ایران دست از انقلاب خود بر نمی دارند این انقلاب براساس دین نهادینه شده است ودشمنان ما نمی توانند به خود اجازه دهند که در امور ما دخالت کنند.

وی گفت برهمین اساس بسیج دانشجویی این شهرستان بصورت خودجوش تجمع اعتراض آمیزی با حضورمردم در سالن کوثر این شهرستان برنامه ریزی کرده است که شنبه شب برگزار می گردد.

حجت الاسلام میرزایی به دیداررهبر با مدیران ومتخصصان هسته ای اشاره کردد وگفت: همانطور که رهبر عزیزمان در این دیدار گفتند توافقات به معنای توقف در زمینه تحقیق وتوسعه ی هسته ای یا کند شدن در این زمینه نیست، وایران به دنبال سلاح هسته ای نیست ونخواهد بود.

امام جمعه پارسیان در پایان از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان در خصوص طرح اطعام خانواده های نیازمند تشکر کرد وبیان کرد: کمیته امداد در زمینه های مختلف فعالیتهای خوبی دارد که انشاالله با همکاری مردم ومسئولین هیچ نیازمندی در کشور نخواهیم داشت.